Takaisin Suomeen

Alebo, späť do Fínska.

Zajtra, resp. dneska, sa nám končí naše stredoeurópske kaviarňovanie (som vymyslela slovo, no čo….šak dobré je!) a zajtra o 11.15 odlietame do Helsínk. Aj s Gimlim, samozrejme. :)

Ako pred každým (KAŽDÝM!!!) odletom chytám nervy, spisujem si extrémne detailné, blbovzdorné zoznamy vecí, ktoré si mám ešte ráno zbaliť (napríklad pre prípad, že by som dostala náhlu amnéziu? jeden nikdy nevie!), pripravujem si na stoličku oblečenie na ranné polospánkové obliekanie, 56x kontrolujem pas Gimlimu (čo ak odtiaľ zmizla veterinárova pečiatka? jeden nikdy nevie), 36x kontrolujem číslo letu a kód mojej rezervácie, dokolečka si prezerám peňaženku – fínske kľúče – slovenský mobil – fínsky mobil – pasy a snažím sa tváriť sa nanajvýš pokojne a nad vecou.

Potom to schytá blog.

No dobre. Zavrieť kufor (môže mať niekto toľko oblečenia, ako ja?!), zastrčiť laptop do príručnej batožiny, nakrémovať ksicht, nastaviť budík (a prekontrolovať to následne 12x, či je nastavený…jeden nikdy nevie!) a ísť spať.

Už ništ nezmôžem, len odletieť. 

A úplne nakoniec…ďakujem všetkým mojím pípl tuná na Slovensku za to, akí sú úžasní, nad vás niet a nikdy nebude! :)))

Povedz niečo

