Uličky v Beograde

Ďalší Beograd, tentoraz ULIČKY CENTRA VOL. I! :)
(Predchádzajúce Beogrady sú tu, tu, tu a ešte aj tu.)

Nasledovať ešte v najbližších dňoch budú uličky centra vol. II, ida cestú cez trh, ošuntelosť pri Dunaji, dubové listy a pod. na ortodoxné Vianoce a zbombardovaná budova v centre, čo by kameňom dohodil od americkej ambasády…strategicky sídlia, dobre si to vymysleli. -.- 

—-

A tu u nás v Pitäjänmäki sa pekne trblieta sneh, vonku je už taká kosa, že mi začína mrznúť v nose (t. j., bude pod -17C…tipujem? pri -20C a nižšie tam mám zamrznutô), Gimli odo mňa žundre kešu orechy a pijeme s Brezákom čaje, ktoré sme si kúpili v čajovo-kávovom obchode na Župnom nám.

Dneska som Gimlimu kúpila vymakané granule Natural Choice Mini (akurát, že na tom balení čo mám ja, je yorkie) a prosím pekne, enzymatickú psiu zubnú pastu s príchuťou pečienky (!!)…a ešte psie multivitamíny, budem dávať 1 tabletku Gimlimu tak 2x týždenne, nech v tejto nekonečnej zime nestratí zdravie (aj duševné…aj keď, tibetský španiel…ale aj tak!).

Zajtra na jógu/hapkido, v pondelok do práce. O_o Realita prichádza! :D

Povedz niečo

