Zádrb z práce

Späť v práci! :)

Áááááááhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ale dobre mi toto padne tu sedieť s mojimi fajne šibnutými kolegami (SAMÍ chlapi u nás v kancli, ja som jediná bez ftáka v celej firme), piť čínsky zelený čaj s jazmínom z firemnej šálky a pozerať sa von oknom na snehotu, sivotu a nudnú budovu oproti. :)

A keďže som sa tak dlho poflakovala, dokonca mám aj čo robiť, takže tuná fičí produktivita Level 56 – dneska som už mala meeting ohľadom nekonečne sa vlečúcej webstránky, spravila som nafičané hokejové (HIFK) polepy na kávovar pre klienta, potom vizualizáciu úplne WTF sfetovaného nápadu na promo launch jedného nového seriálu na TV Fox a teraz robím komplikovaný diagram toho, čo u nás robíme…krúžky, šípky, štvorce, viete si predstaviť. :P

Fajn, ešte polhodka, idem diagramovať! :P

– mystery shopping

quality control (f2f, web, phone), customer experience measuring, employer surveillance, development…


P.S.: Môj krásny debilíček je od nemeckých Nauli.de, presne tento! :) Denný, pekný, malý, veselý vzor a ešte mám vzadu aj abecedne porozdeľovaný adresár. Chýba mi tam gumička okolo a možno ešte taká tá malá kapsička vzadu na rôzne hovadiny (ako máva teNeues a Moleskine), ale inak je perfiš. :)

Povedz niečo

