Kosovské setkání v Konale

Kade ho hnal, tade žvástal a cez sneh utekal

Nasleduje nesúvislý, odrážkový príspežvást (TM), lebo odrážok nikdy nie je dosť:

  • včera sme boli s Brezákom na aštanga jóge tu, a kúpila som si mesačnú kartičku (foto 2…som na ňu iracionálne hrdá, mám z toho pocit helsinčanky) na hodinu 1x týždenne. Hodina to bola vedená, pre začiatočníkov 2 (čiže takí, čo už niečo vedia, ale nie až tak veľmi, asi nemôžu ísť ešte na mysore) a inštruktorka bola výborná…ale strašne som sa nudila, lebo mi to bolo pomalé a nežné, ani som sa nespotila! :D Nuž, keď je raz niekto zvyknutý na Jarove zabijácke úúúžasné hodiny, nič mu už nie je dosť… :))
  • na tejto jóge sme aj spievali nejakú mantru a óm-ovali sme. Haha! :D Dobrá sranda…ešte by som rada vedela, čo tie sanskritské verše znamenali?
  •  dneska sme boli s Brezákom namiesto kina (ako sme plánovali) na pizzu a dezert v malej putike “U Nasratej Kačice” vo štvrti Konala, ktorá susedí s naším Pitäjänmäki. Jedlo bolo vynikajúce a kuchár/majiteľ bol DOKONALÝ! Ukázalo sa, že je z Kosova, žil nejaký čas v Bratislave a povedal, že máme chodiť k nemu jesť, že nám bude variť stredoeurópske a balkánske jedlá a že ma zasvätí do fínskej povahy :D :D Ujo, chcem SARMAK* SARMU a BUREK!!!! :D
  • kúpila som si tento TMAVOTYRKYSOVÝ kabát dneska, nemám žiaden pekný kabát…tak už budem mať :)
  • Gimlík hrdo nosí kabátik (foto 1) a cupitá po našich fínskych tonách snehu :)) Dnes sme boli spolu v práci a pojdeme aj zajtra, lebo Brezák bude behať po centre a vybavovať, tak aby nebol Gimlík doma sám.
     
  • dneska som bola v práci v brýlach, lebo sa mi nechcelo dávať si ráno do ledva otvorených očí čočky. Ta ale v pohode, asi tak budem chodiť častejšie, ani mi až tak netrpí moje márnivé ego.

  • tento štvrtok mi začína belly dance kurz a budúci mesiac idem na víkend s egyptským tancom v tomto krásnom spa v Espoo :) V izbe pre troch je víkend za 149€ na osobu (vrátane tanca a atď.), čo nie je zrovna extra lacné, ale neriešim, to je Fínsko. :D
No dobre, toto celé bola len stratégia, ako sa vyhnúť hnusnej práci menom umytie zajebanej, smardľavej chladničky – ale skončila mi sranda, idem na to… (ale až keď Brezák povykladá jedlo odtiaľ von wtf). Ufff. Tento dospelácky život, niekedy ma obťažuje, obzvlášť v prípade, že musím niečo umývať, alebo variť. :D
* Sarmak opravujem na sarmu, tak je to správne! Chvala dušou srbskému padremu za opravu :P :))

Povedz niečo

