Keď je vo Fínsku zima, tak poriadne

Dnes som sa naučila, že keď je vonku takáto kosa, a ja idem 25 minút ráno peši do práce, je vhodné dať si pod menčestráky ešte jednu vrstvu naviac. :D

Nemala by som online (a ani offline wtf!) nakupovať, ale tuším idem pozrieť nejaké vlnené/tvídové nohavice na nete, ideálne v zľave. O_O Minulú zimu tu bolo -35C, na to už fakt nemám oblečenie!*

* výhovorky slúžiace k ďalším nákupom

Edit: Mám! :))) Kašmír a vlna, o číslo väčšie (alebo aj nie, prdel mám jak ťažná kobyla), Marks and Spencer nohavice mám overené, že mi sedia, nie je čo riešiť. eBay je VEC! :D

Povedz niečo

