Pre nedeľné zadrbávanie sa

Nejaké odkazy všelikde, aby ste dneska neboli veľmi produktívni (ako ja, už 2 hodiny sa chystám upratať si stôl). :D

  • Sem idem dneska o 18.30 na jógu! Presnejšie na Vinyasa Flow jógu, takže sa nádejám, že to bude rýchle, nebudem sa nudiť a ledva sa potom vyplazím zo štúdia. :)
  • Tinkering Monkey, zaujímavý blog týpkov, ktorí robia skvelé veci z dreva…a na tomto blogu dokumentujú proces výroby. 
  • Na svoje veľké nebezpečie som objavila tento (dosť drahý) online obchod…a teraz je tam výpredaj jak blázen. Keby ste chceli krásne, formálnejšie šaty, klik sem
  • Výborná 45-minútová jóga na otvorenie stehien (to znie dosť divne, ale fakt sa volá hip opening, ja za to nemôžem :D). Vhodná pre začiatočníkov, pokročilých, hocikoho. Hlavne cvičte AKO JE VÁM PRÍJEMNÉ, nie štýlom “šak ale keď sa ešte o 15cm posuniem, dotknem sa nosom kolena! a to je jedno, že som si pretrhala šecky šľachy”, tak sa nejóguje, to je potom gymnastika!
  • Fajný článok o copywriterstve. :)
  • The Quality Quest, fajný obchod na eBayi, z ktorého som si kúpila posledne kašmírovo-vlnené (!) nohavice asi za 10€…haha! Všetky veci sú tam second hand, sú ale fakt dobre vybrané, žiadne hovadiny. Budúci mesiac tam mám zálusk na nejaký poriadne teplý kašmírový sveter :)
  • WHAT THE FUCK SHOULD I MAKE FOR DINNER? (vege verzia, ale si to tam kľudne nastavte)
  • Farebná divočina! :) 
  • A minule som našla niečo, čo mi je na holý prd tu vo Fínsku, ale….turistické trasy v Malých Karpatoch. Tak ak ste v okolí Karpát, vytrepte sa do lesa a pozdravte odo mňa všetky stromy, veveričky, slovenský bordel a podobne. :)

    PRE MAMU z toho dávam špeciálne do pozornosti bežecké chodníky v Karpatoch! ;)

Tak! A už si ani stôl neupracem, písal mi Brezák, že či za ním nedojdem do mesta – ta dojdem, ta ale sa aj obliecť musím, a podobne, na stôl nieto času! :D Teplomer ukazuje -9C, tropické horúčavy…ale pre istotu si nechám legíny pod nohavicami. :P

Povedz niečo

