A ešte nejaká Srbija

Za editorship týchto fotiek by som dostala niekde v Ňu Jórk Tájms asi po papuli, ale toto je môj blog, takže si tu budem robiť bordel, ako sa mi zachce!!!! Šecky fotky bez rozmyslu hocikam!!! :D

Toto je inak ešte z Beogradu, mieša sa tam hocičo, trh, vianočné dubové kytičky, mach na hrádzi pri impozantnom Dunaji a tak. Ostatné fotky a články z Beogradu sú tu (a tu), a cez to sa môžete preklikať na tie ešte ďalšie (príde deň, keď si kúpim na tumbrli nejakú múdru design template, kde budem mať aj kategórie, to potom bude aj kategória Beograd…zatiaľ takto retardovane, trpte). 

—-

Dneska idem vrátiť kabát pekne ASOSu (mám nervy, lebo na našej poštovej prepážke v potravinách si musím pýtať to potvrdenie, že som to poslala, a čo ja viem ako toto povedať po fínsky?! asi to zahrám na neschopnú pipinu a poprosím Brezáka, aby mi mužne pomohol, aj mu to ego pošteklí :D), mám stretko v banke ohľadom sporenia (vole, dospelosť alebo čo O_O), mali by sme ísť s Brezákom do Ikey na nákup stolovej lampy, žiarovky, lustra do kuchyne a asi ešte nejakej poličky a popritom sa budem poflakovať a sem-tam aj pracovať. :D

Maľujem teraz kamarátke vo Vantaa jej špecifickú zákazku – obraz Marilyn Monroe, ako drží jej tibeťáka Luukasa, takže aj s týmto by som si mala pohnúť, chcela by som jej to poslať čo najskôr, nech sa môže tešiť! :) Vypýtala som si za to 50€, ale asi som si mohla aj viac, lebo 50€ vo Fínsku je ledva večera pre dvoch. :P

No a tento víkend idem prosím pekne na intenzívny kurz aikida pre začiatočníkov! :D Zrovna mi o tom poslali z tohto dojo email (predtým som im tam písala), stojí to len 30€, vyzerá to super a keďže mám v poslednej dobe extrémnu plytkú výzorovo-existenciálne-megaprdelnú krízu, toto by malo na to zabrať!

Obvykle moje krízy ustanú, keď začnem niečo robiť, vyvíjať nejakú pohybovú aktivitu, a tým pádom si môžem hovoriť, že “šak veď zdravo žijem, športujem, starám sa o seba! o chvíľu budem vyzerať super!”…ale keďže neznášam fitká, aerobicy, zumba ma tiež nebaví, jóga je tu drahá (a povedzme si úprimne, keď nie je s Jarom, je to len taký strečink :D) a behať po vonku v -12C nebudem….zostáva mi niečo takéto, ako aikido! :)

Myslela som pôvodne že kórejské hapkido, ale 45min sedieť v buse 4x týždenne….ehm, nie. -.-

Tak veru. Koniec kecačiek, idem učesať Gimlimu kožuch. :D

Povedz niečo

