O-Ren-Mimii

(originál O Ren Ishii odtiaľto)

Ta som bola na mojom aikidó víkende! :) Mám extrémnu svalovicu na nohách, jeden pľuzgier na ľavom palci na nohe, a vyškieram sa od ucha k uchu.

Včera sme sa učili pády a základy ovládania samurajského meča (!), a dnešok bol venovaný kopom, úderom a rôznym nevkusným pákam, ktorými donútite aj samotného Saurona, aby sa vám podvolil.

Celé dva dni sa fičalo po fínsky, rozumela som asi 4 slová za hodinu málo, ale koho zajímá, lebo všetko nám bolo vždy názorne ukázané a vysvetlené, takže som odkukávala (a niekedy som dostala aj minivysvetlenie po anglicky).

Boli sme tam skoro samé baby, väčšina z nich veľmi fajn, a potom dve, z ktorých mi išla hlava kolem – jedna megašportová, lesbická krátkovlasatá, drobná blondínka bez akéhokoľvek tuku, a tá druhá taká poďobaná, vnútorne nasratá (tiež) blondínka, ktorá sa na všetkých naokolo pozerala so zmesou pohŕdania, a vytočenia. S tou som mala to nešťastie byť vo dvojici pri kopoch pred z jednej strany dojo na druhú, a taký zúrivý pohľad v očiach som už dlho nevidela – a to sme len skúšali kopy, nikto nikoho nevraždil wtf. -.-

No ale, asi v aikide budem pokračovať! Začiatočnícke tréningy sú v pondelky, vo štvrtky a v nedele, takže to u seba vidím na nedele.

Pondelky sú kríza už samé o sebe, vo štvrtky mám brušné tance, ale v nedeľu sa poflakujem, tak to môžem vymeniť poflakovanie radšej za učenie sa aikida a zmenšovanie si zadku. :)

A! ešte pikoška, čítala som si tam nejakú knihu o čínskych bojových umeniach a atď, a bolo tam spomenuté bojové umenie yinjingjing (toto je jediná zmienka o tom online, ale nie je to ono aj tak) a dočítala som sa aj o bojovom (?) umení nejakého čínskeho majstra, ktoré spočíva v…………………..státí. :D Idea je taká, že človek relaxovane stojí, dýcha, a telo sa zatiaľ lieči. Mňa by porazilo od nudy, namiesto vyliečenia, ale dobre – a ktovie, či to niekto niekde praktizuje?

Hm, a tu si môžete po slovensky prečítať o aikide a jeho podstate, tu si môžete kúpiť brutus hakamu, a tuná sú rôzne FAQ ohľadom aikida – keďže sa tomu rozumiem jak hus do piva, idem si ich radšej čítať. :P

P.S.: Alebo možno pôjdem aj tak na hapkido. Budúcu nedeľu vyskúšam tréning! V hapkide je viac kopov, a ja tak rada kopem…a chcela by som zistiť, či si ešte pamätám vôbec lahôdky typu bočný kop s otočkou a s výskokom, ako kedysi. :P

Povedz niečo

