Ďalší pondelok, ďalšia kríza!

Ďalší pondelok, a zase kríza. Toto je nejaká súčasť dospelosti, ktorú musí človek trpieť až do dôchodku, že neznáša pondelky?! Je to normálne? Sú na to lieky???

(Jeden liek poznám, kombinuje ležanie v teplom mori a v ruke koktejl, ale nie je bohužiaľ preplácaný zdravotnou poisťovňou.)

Môže mi niekto platiť len za moju existenciu? Alebo za tento blog? Chápete, sponzoring. Na to ale málo píšem o fešn, a non-fešn blogy nikoho nezaujímajú, a v pondelok už vôbec nie. :D

Takže pozor, fešn vsuvka – aký mám dnes outfit?

– hnedé čižmy Tamaris z obchodíka na Grösslingovej ul.
– asi 5-ročné leopardie, sivé džíny z P&C z Avionu
– fialové Calvin Klein tričko, ktoré som našla v sáčku vyradených oblečení, ktoré babke posunula jej kamarátka Dáška
Puojd Magura mikinu, moje antidepresívum

Aj tak je to fuk. Chcem Kalymnos.

Povedz niečo

