Učenie sa bez učenia

Ó, vitaj neobmedzená zvedavosť späť do života môjho! :)

Vďaka tomuto blogu (ďakujem!) som sa dnes dozvedela o online vzdelávacom portáli Coursera s rôznymi univerzitnými kurzmi zadarmo – no čo dodať…bohovský nápad! Konečne sa môžem dozvedieť všetko o všetkom, a to aj úplne s ničím čo robím nesúvisiace témy (ja som scanner, pozor! toto je normálne :D)! 

I tak som sa veru prihlásila, zatiaľ na tri kurzy:

  • Aboriginal Worldviews and Education týkajúca sa pôvodného obyvateľstva arktickej Kanady…kultúrna antro, ou jé! :)
  • Modern European Mysticism and Psychological Thought znejúca jemne ezotericky, ale dobré to bude, určite! Kabala wtf??? A zase je to kultúrna antro…a vôbec, Hebrejská univerzita v Jeruzaleme? Idem do toho :D
  • Animal Behaviour, lebo od maličkého malička som chcela pracovať so zvieratami, dokonca som úplne seriózne chcela ísť na PriFUK na etológiu, ale potom som zistila, že etológia je len v kombinácii s fyziológiou, a fyziológia je čistá organická chémia, a to bol koniec mojich ambícií byť druhou Jane Goodall. :D

Aboriginal Worldviews mi začína najskôr, už na konci tohto februára, následne viem, že Animal Behaviour začína v auguste (termín bude upresnený), a Moderný európsky mysticizmus zatiaľ nemá daný termín, ale oznámia ho včas všetkým, ktorí sú naň zahlásení. 

Ach! Svet je krásny, zaujímavý, a máme tú nejaký odmäk, takže všade je hnusná snehová brečka. Ale neva, sprostá neumrem! :D 

Edit: Ešte som pridala Modernizmus a postmodernizmus, no nedalo sa inak. :D A ďakujem, Lady Vanity :))

One thought on “Učenie sa bez učenia

Povedz niečo

