Divočina dokonaná :)

Takže, ako som spomenula ešče na starom tumblri, presúvala som blog, a je presunutý! Teraz sa dá napr.:

  • pindať na každý jeden príspevok, lebo je tu kolonka na komenty :)
  • vidieť podrobné štatistiky, koľko ľudí kde číta moje žvásty (teda, toto asi budem vidieť len ja)
  • popridávať odkazy, kategórie a pod. a konečne sa v tomto blogu dá vyznať :D (IN PROGRESS!!!)
  • browsovať podľa dátumov
  • a šeličo vác!

Fajné, že? Cha. Tumblr za nejakú dobu prestane existovať, dám tomu tak mesiac a inaktivujem ho, bude len tento blogovitejší blog.  No niin, tervetuloa minun uuden sivulle! <— experimentálna gramatika, nesce sa mi to kontrolovať, robím na jednom logu v práci, nemôžem riešiť fínske skloňovanie :D

Povedz niečo

