Slanotyčinkové orgie

Mama nám poslala balík (ĎAKUJEME!!!), a tak som dnes po saune mala orgie so slanými tyčinkami…a s trošičkou horkej Demänovky…a s trubičkami…a Brezák ujíždel na maďarskej klobáse a mliečnej Študentskej pečati. Ach!!!!! :))) Svet je skvelý!

Zajtra donesiem mojim chlapom do práce jednu Študentskú pečať, myslím že z nej ochutnajú všetci (s výnimkou Joonasa, ktorý sa podrobuje projektu “mentálnej a fyzickej dominancie”, ako to nazýva…takže 5x do týždňa športuje a zdravo je – no utrpenie :D) a nech sa opovážia, aby im nechutila!

Ako sa vám inak páči blog? Teraz už môžete komentovať, tak ma kľudne zdrbte, vychváľte, bársčo! :)

A och, keď sa pozerám na fotky na skvelom Mitošinkovie blogu, chytá ma slovenská nacionalistická nálada, ešte umocnená slanými tyčinkami a demänovkovým dychom. Radšej idem spať, budem snívať o slovenských údoliach…a budú sa na nich premávať fínske soby! :)

4 thoughts on “Slanotyčinkové orgie

  1. No a este slanina z mangalice bola v baliku, na tu som hrda. Nabuduce si musite do kufra prasknut pol svine vyudenej :-)

  2. Tvoj blog mi veľmi pripomína knihu Jedz,modli sa a miluj…ak poznas,pises velmi zazivne a putavo o svojom zivote v cudzej krajine.Je to super! :)

Povedz niečo

