Bizy Gŕl

image201302060002 image201302060001

Nič tu nepíšem, žiadne fotky nedávam, lebo nestíííííham (a nemám baterky do foťáka)! O_O Človek by až neveril, ako sa dá zabiť čas robením všelijakých menších/väčších/dôležitých/nepodstatných hovadín, ktoré sú ale vlastne asi nevyhnutné (práca :D, iná práca, ilustrácie, umyť kúpeľňu, odlakovať si nechty, upratať si oblečenie, jedlo wtf….a atď.).

Tento mesiac som bola v práci nie od pondelka do stredy, ako by som mala byť (a vo štvrtok a piatok multitaskujem ďalšie práce), ale od pondelka do piatka, s tým, že minulý štvrtok som tu bola takmer do šiestej večer a pochopiteľne, že nemám predplácané nadčasy (resp. nemám to v zmluve, ale u nás nie je šéf hovado, takže uvidíme). Budem mať ale o to vyšší plat tento mesiac, cha…ale aj o to väčšie kruhy pod očami (viď obr.). KORELÁCIA!!! :D 1st world problems wtf, niekde v Kambodži malé deti pracujú 18h denne, ale ja som lenivá, nesúťaživá a pohodlná (a aj napriek tomu mierny workoholik), ja mám rada svoje pondelky až stredy. :D

Takisto som sa zahlásila na tento kurz a teraz si ešte musím čítať na to doporučenú literatúru – tento týždeň je to Rousseau a Kant – ktorú si ale musím asi najprv vytlačiť, lebo ako typická e-cicka sa neviem ani za boha sústrediť na dlhší text, pokiaľ si ho čítam na prehliadači. -.- Oldschool bejbe, potrebujem to na papieri! :P

Ostatné v odrážkach, pretože je príliš skoro ráno na koherentné vetné štruktúry :D

  • Včera som UPIEKLA CHLIEB!! O_o A keby len jeden….ale dva! :D A dokonca boli aj dobré, chlebovité, Brezák skoro odpadol, keď som ich vytiahla z trúby a doniesla som mu krajec s maslom a so soľou :D Oznamujem teda, že už môžeme ísť žiť na lazy, už viem piecť chlieb :D Piekla som podľa tohto receptu, aj keď odmeriavala som prudko intuitívne a dala som inú múku + som tam ešte nadrbala kmín a ľanové semiačka…a vrch chleba som potierala vodou zmiešanou s olivovým olejom a so soľou (to som sa zase dozvedela v inom recepte, neviem už kde som ho našla).
  • Asi začnem chodiť na nejakú zumbu, alebo podobnú energetickú hovadinu – dneska ráno som pri jedení svojho!! chleba rozmýšľala o hapkide a pod., a prišla som na to, že NECHCEM, aby mi niekto hovoril, čo mám robiť. :D Mne sa nechce nič nové učiť! Chce sa mi niekde prísť, odtancovať si srandičky, vytvarovať si tým postavu, cítiť sa super, a zase anonymne odísť. Máme tu kúsok od práce jedno centrum, kde sú rôzne jógy, tance a pod., mesačný lístok tam ale stojí asi 75€ a to ešte neviem, či sa mi chce platiť…musím to tam ísť najprv vyskúšať, či to nie je nejaká blbosť.
  • Tento týždeň si konečne pôjdem kúpiť kabát, a musí byť minimálne po kolená, ale lepšie úplne dlhý, lebo minule som ida pešibusom do práce pri hustom snežení zistila, že nosiť v snežení sukňu a nemať pančuchové* nohy ničím zakryté je veľmi zlý nápad :D
  • Byt v Kallio bola strašná chujovina! Ostávame pekne u nás v Pitäjänmäki, máme teraz poetickú zimu krásnu…ale neskôr, keď Brezák vymyslí niečo s Olavi kanclom, asi sa presťahujeme do niečoho menšieho a lacnejšieho, alebo aspoň do menšieho a bližšie pri centre. :P
  • Možno pôjdeme s Brezákom a s Gimlíkom tento víkend do Joensuu (resp. do Ylämylly), najmladšia dcérka Minja jeho brata Mikka má narodky…to je fajn, mám zámienku kúpiť nejaký srandovný darček :D

A ta to šicko na teraz, idem makať. Prečítajte si tento článok, je skvelý! :)

* Jó veru, nosím v zime sukne (aj šaty). Kľúčom k nezmrznutiu je ale vymakané vrstvenie, takže mám hrubé pančuchy, na nich spodničkogate (aby sa mi sukňa nelepila na pančuchy…skvelé spodničkogate majú v H&M, asi za 10€) + nosievam zimné nadkolienky. Ak je EXTRAMEGAKOSA, pod spodničkogate si dávam ešte antisexy pančuchogate (odstrihnite vyžmolkované vlnené pančuchy nad kolenami a máte to) a nadkolienky nerolujem štýlovo nad lem čižiem, ale nosím ich poriadne vyťáhnuté až po polovicu stehien. Tak veru! A bude vám teplúčko :)

3 thoughts on “Bizy Gŕl

  1. KORELACE!!!! Jsem kráva, že jsem byla líná číst příspěvky a hlavně ty tvoje, mi dycky zvednou náladu :)
    K chlebům gratuluju, tak bych měla nastolit éru domácího pečiva už
    a ohledně těch energických věcí – já si teď tancuji doma na různé hip hopy a nějak jsem pak hrozně rozlámaná, další dva dny bolí zadek a stehna a všechno O_o vůbec nevím, co se to děje
    *vrstvím taky, na sukních/šatech v zimě prostě něco suprového je :)

  2. KOREFUCKINGLACE! :D :D Heslo dňa :D Ja som si posledne čítala tvoj hĺbavý, obnažujúci príspevok, ešte som nenabrala mentálne sily niečo ti tam MÚDRE napísať, lebo ako vidíš, len samé chujoviny mi po hlave behajú :D A kúp si šumivé magnézium, budeš menej rozlámaná! :)

    Vrstvenie rulezzzz, hlavne keď mám moje babkovské vlnené sukne Sekáč Couture :)

  3. Jó magnézium :) mi nenapadlo, dík
    a díky i za ty kurzy! jsem se na tom zasekla na 4 hodiny a to postmodern a modern mi taky líbí :) jsem hrozný šprt áááá :D

Povedz niečo

