Pimpnuté portfólio

Pimpnuté portfólio

Pridala som si nejaké nové veci na portfólio…a odobrala iné, tak sa prípadne mrknite! Ešte to budem pimpovať ďalej, ale nie teraz, bolí ma hlava a musím ísť s Gimlíkom von…a následne do mesta za Brezákom, ktorému už začínalo zahrabávať zo sedenia doma (úplne mu rozumiem – ja mám tiež v tejto ďalekej pitäjänmäenskej paži problém s prázdnotou existencie wtf) a ideme sa popresúšať po meste a vidieť ľudí…a ja možno aj nejaké obchody. ;)

Ak by náhodou blbol link hore, tak si skopčite toto: http://www.behance.net/miakitteh a uvidzíte…všeličo. :)

P.S.: Včera som cez LinkedIn (o ktorom som si odvždy myslela, že je len na srandu) dostala PONUKU NA PRÁCU GRAFICKEJ DIZAJNÉRKY V BARCELONE. Vo Vistaprint!! O_O Ešte predýchávam a…ako vidíte, pimpujem portfólio. :D Zatiaľ rozmýšľam tak, že sa odtiaľto nechcem pohnúť, ale ak by mi vo Vistaprinte ponúkli nekresťanské peniaze a benefity jak sviňa, asi začnem oprašovať španielčinu. Brezák sa už preventívne začal tešiť na vino y tapas, takže v pohode. :D Druhou možnosťou je povedať Vistaprintu, že ďakujem…ale neskôr….a posunúť Brezákovej hipisáckej dizajnérskej ex-frajerke kontakt na HR babu vo Vistaprinte a dostať sa tým pádom vopred už do neba za nekonečný dobroprajný altruizmus, lebo hipsácka ex-frajerka plánuje odchod do Španielska už rok, a keby ju tam vzali, má o všetko postarané! ;)

Hm, popremýšľam. Ale až v meste, jebne ma unudím sa tu v Pitsku! :D

Povedz niečo

