Na zadrbávací piatok

V piatky by sa vo všeobecnosti nemalo príliš pracovať (a ani v pondelky! a stredy sú tiež kríza :D), tak by som vám s tým rada pomohla. Icte si radšej niečo zaujímavé čítať…tuná, pár tipov (všetky sú po anglicky, okrem druhého odkazu):

  • Garance Doré o planéte New York. Hahááá! :D Musím niečo také napísať o Helsinkách, lebo tiež mám niekedy pocit, že toto je tu planéta sama o sebe :D
  • Kamarát Michal z Brna mi poslal tento super návod, ako piecť chlieb a ostatnô! Ďakujem! :) Jediný problém je, že…
  • …som si dala experimentálnu bezlepkovú lifestyle change (eufemizmus na “utrpenie bez pizze” :D), takže si môžem piecť tak batáty wtf (ale tie sú perfiš! dám sem recept na batátové hranolky!) a tak si teraz čítam ako žiť bezlepkovo. Neznie to až tak ťažko!
  • Ak ale niečo znie ťažko (a draho, aspoň vo fínskych potravinách), tak tento Whole30 Program. O_O Čo by mal človek jesť, ak nesmie jesť obilniny, mliečne výrobky, cukry a strukoviny? A ešte ak málokedy je mäso, ako ja?! Chvíľu som rozmýšľala nad týmto experimentom, ale nemám na to peniaze. Možno v lete, ak budem(e) na Slovensku – tam aj tak v kuse žužlem len melón, takže je to fuk. :D
  • Fashion Sketching for Beginners! Musím skúsiť :) Bolo by megasuper mať nejakú ilustráciu vo fínskych ženských časákoch..
  • A ak máte zlý piatok, tak tu je 30 spôsobov, ako si ho vylepšiť. :)

Fajn! Máme stretko s klientom, bežíme do mesta, a ja v mojom (staro)novom sekáč couture hnedom kabáte! :)

Povedz niečo

