…ale aspoň je zmiernená pekným písmom! :D Ak by vás to zaujímalo, volá sa La Pointe’s Road a môžete si ho stiahnuť tu.

Ale ech. Včera mňa, a môjho kolegu vyrazili z práce – nedostatok financií, nemôžu nás ďalej zaplatiť. Našťastie som obratom ruky dostala email na šéfa Brezákovej ex-frajerky (tiež dizajnérky), v jej práci zháňajú dizajnérov, tak asi mu pošlem CV a portfólio rovno zajtra. Takisto bol u nás na návšteve jeden Brezákov kamarát (tiež dizajnér) a hovoril, že u nich v agentúre budú pravdepodobne tiež niekoho potrebovať. Nuž a potom je tu samozrejme asi najlogickejšia možnosť, že sa plnou parou pustíme do Olavi, a budeme si s Brezákom sami sebe šéfmi. Všetky možnosti sú perfiš – čo s tým?

Zatiaľ toľko, že som dnes bola na úrade práce, ale zabudla som im priniesť jeden papier, takže zajtra idem znovu. Toľko radosti! :P Mesačne by som mala dostávať podporu asi 600€, čo možno slovenským ušiam znie luxusne, ale primyslite si k tomu fínske ceny…..OKAMŽITE riešim prácu, tak veru! :D

Nikdy sa veru človek nemôže nudiť…. nu…ČO?! Neznáme slovo, skoro ako “jar”, “slnko”, alebo “peniaze”. :D -.-

3 thoughts on “

Povedz niečo

