Tibetenie, kaviarnenie

Tí, čo ste na Facebooku ste už asi tieto fotky videli, ale ostatní nie – takže, posledné dni očami môjho shitného modrého mobilu (Nokie, ako inak…šak sme vo Fínsku! :D):

Kamošky Mimmi čivaváci Olli a Sufo sú traumatizovaní po čistení zubov na veterine v Pitäjänmäki :D
Kamošky Mimmi čivaváci Olli a Sufo sú traumatizovaní po čistení zubov na veterine v Pitäjänmäki :D
Gimli behá s hŕbou kólií po venčovisku :D
Gimli behá s hŕbou kólií po venčovisku :D
Minule sme sedeli v kaviarni na meetingu....ááách, skoro ako môj starý bratislavský život, akurát že tu som si všetko musela doniesť sama sebe ku stolu :D
Minule sme sedeli v kaviarni na meetingu….ááách, skoro ako môj starý bratislavský život, akurát že tu som si všetko musela doniesť sama sebe ku stolu :D
A toto je zase maľba Cecce, pre Ditte k narodeninám :)
Maľba tibeťáčky Cecce, pre Ditte k narodeninám :)
Marilyn Monroe a Luukas, maľovala som tibeťáckej kamoške Tiine.
Marilyn Monroe a Luukas, týchto som maľovala zase tibeťáckej kamoške Tiine.
tiina_ruzee
Za Marilyn som dostala tieto nádherné ruže a malú sumu € :) A vôbec, VEĽKONOČNÝ ZAJAČIK!!!!! Vo Fínsku moje tešenie sa na jar naberá úplne iné dimenzie :D
Ditte z Benevolos Tibetan Spaniels magicky z Gimliho robí výstavného psa.
Ditte magicky z Gimliho robí výstavného psa.
Gimli pozoruje fínskych tibetích kamošov na tibeťom stretku vo Vantaanpuisto.
Gimli pozoruje fínskych tibetích kamošov na tibeťom stretku vo Vantaanpuisto.

Teraz je vonku zase sivo, nízky tlak, bolí ma hlava, ale som spokojnáááá, lebo patrím do fínskeho tibetieho sveta, a z Gimlíka bude raz chovný a výstavný pes! :)

Moja transformácia na šialenú tibeťácku tetu je dokonaná….amen. :D

Povedz niečo

