Tibetia mafia sa ukazuje!

Ešte na, fotky z tibetieho stretka včera! :)

Zdroj: https://www.facebook.com/pages/Tiibetinspanielit-ryn-Helsingin-aluetoiminta/160654443947190
Zdroj: https://www.facebook.com/pages/Tiibetinspanielit-ryn-Helsingin-aluetoiminta/160654443947190

Na tejto fotke hore vidíte našu psiu jógu, resp. psiu masáž….Gimli nebol zrovna v meditatívnej nálade (jazyk ven, fučal a chcel sa hrať), ale ja som sa naučila, ako ho masírovať, ha!

Zdroj: https://www.facebook.com/pages/Tiibetinspanielit-ryn-Helsingin-aluetoiminta/160654443947190
Zdroj: https://www.facebook.com/pages/Tiibetinspanielit-ryn-Helsingin-aluetoiminta/160654443947190

Veľký potrét Jeho Gimlatosti.

Zdroj: https://www.facebook.com/pages/Tiibetinspanielit-ryn-Helsingin-aluetoiminta/160654443947190
Zdroj: https://www.facebook.com/pages/Tiibetinspanielit-ryn-Helsingin-aluetoiminta/160654443947190

A tu sme celá tibetia mafia! :))) Gimliho nie je vidno, lebo je čierny, ja mám čierne nohavice a ešte aj sedí v tieni. :D

Jo, a keďže v nedeľu se nic nedělá, pozrite sa sem – v Estónsku, niekde v lese, je krmidlo a pri ňom je webcam. Live streaming!!! Teraz cez deň sa tam nič nedeje, ale keď sa pozriete večer, uvidíte srnky, divé prasce, všeličo!!! ÚŽASNÉ! Ďakujem Pati za link, odteraz na nič iné každých 10min nepozerám, len na toto krmidlo. :))

estonskyleswebcam

Druhý odkaz na nedeľu, objavila som People Tree e-shop a skapínam od nadšenia!! Krásne oblečenie, doplnky, šaty, všetko….a všetko je eticky a ekologicky produkované, z organických materiálov! :)) Óch! Dneska idem do H&M zásobiť sa bielymi tričkami z organickej bavlny, ale akékoľvek veľké, drahšie nákupy budem asi odteraz robiť cez People Tree. Skoro som si tam inak kúpila tento kabácik (prechodný, povedela by babka :D), ale zatiaľ som sa ovládla (aj keď, mám ho v košíku…ééééch…). Nebola by to ale zase taká hovadina, kedysi som mala z Espritu kabácik na podobný štýl (jedinečnej blatovohnedo-zelenej farby), ktorý som nosila asi 5 rokov, stále a furt, a vyrazila som ho, až keď mal úplne vyblednutú farbu (á la vysušené blato) a vyzeral extrémne bezďácky, takže predpokladám, že by som podobne vynosila aj tento kabácik. :)

A na záver ešte nemilé zistenie – byty v Helsinkách zase zdraželi. Včera som zase browsovala a zistila som, že je už takmer nemožné nájsť 2i byt normálnej veľkosti (aspoň 40m2) v širšom centre mesta pod 900€/mes. (nájomné). ČO TI FLÁKA…?! O_O Šak to už by bolo normálne lepšie kúpiť si byt a platiť takto rovno úver! O_o

Ufffff no nič, takže teda zatiaľ zostávame v našom Pitäjänmäki v strede ničoho, a hľadáme – respektíve, JA hľadám, ale mňa to megabaví, takže si to celkom užívam :D

 

P.S.: Včera nasnežilo asi 10cm nového snehu a teraz je vonku -7C. Jar sem už takmer prišla, ale potom si povedala, že nebude sa tu natískať fínskemu ľudu, a otočila sa….uáááá! Takže zase raz si dám menčestráky, tielko, tričko, sveter/mikinu, 2x ponožky, čižmy…kreativita, to je moje! -.-

Povedz niečo

