Nedeľný pozitívny zoznam

Ta lebo čo iné mi v mizérii zostáva…? Len na to dobré sa zamerať! :D
Takže, s vypätím všetkých síl, tuná je pozitívny zoznam č. 784, Nezamestnaná Socka Edišn:

  • dnes sme boli s Brezákom a s jeho kamarátom Mikou + Mikova cica na božskom brunssi (brunch? raňajko-obed? toto nemá preklad) za nekresťanskú sumu, ktorú ale za mňa zaplatil Brezák :)

  • mám električenku na ďalší mesiac! ou jééééé, a dovi 45€..
  • dnes bola kosa jak v prdeli a ľad všade, ale nikde som si nezlomila nohu :D
  • začalo ma nafukovať, lupla som si Demänovky a prešlo to ;)
  • kúpila som si v Stockmanne za 16€ najžltšiu malú kabelčičku Cristelle & Co. zo všetkých najžltších malých kabelčičiek a vytešujem sa z nej jak blázen :D A ešte je aj pravá koža! Omg! Takže možno sa nerozpadne za týždeň!

    najzltsiakabelcicka

 

  • mám zákazku na maľbu tibeťákov, do Švédska tentoraz :)

  • ešte sme nezožrali šecky Nugety
  • Brezák práve počúva Incubus a ja si tu na tom ujíždím :)
  • Kris nahodila odkaz na web s vegánskymi receptami, a také fajné veci tam sú, že asi podľa toho niečo spravím (…ak sa mi bude chcieť)
  • eee….je až -8C….včera v noci bolo -17C, takže akože – LETO! :D
  • čítam si výborne napísaný názor na stážovanie…a celé to štúdio je skvelé, smekám! :)
  • jedného dňa, niekedy v auguste, príde jar

Tak! Týmto som vyčerpala všetky pozitíva, idem si radšej urobiť čaj, a čítať si. Som si farbila vlasy, farba mi mala údajne zblediť a zároveň zhnediť moju omylnú čiernu, ale samozrejme že sa ništ nestalo! Ech! Čaj, čaj, čaj.

 

6 thoughts on “Nedeľný pozitívny zoznam

  1. tie cechizmy! ciste potesenicko, ze existuje spriaznena dusa na podobne zdivocele vyrazy :D inak vynikos blogisek, tesim sa, ze nie len v Dansku su iste veci trosku divne :)

    1. Dakujeeeem :) Inak layout som ako graficka dizajnerka uplne faila, lebo som si len vzala pre-made template a len som tam dala Gimlate kresbicky a tak :D Pridi zaseee, blogujem casto, zmensuje to moju zimnu unavu :))

      1. no ved prave tie kresbicky sa mi pacia :) a ty si studovala/studujes GD vo Finsku? ja ho studujem v Dansku… 2. semester, zatial som spokojna so skolou :)

      2. ah so! a co ta privialo prave do Finska? (ked uz sme pri tych povestnych skandinavskych vetroch, ja som zacala aj ciapky nosit. aj napriek tomu ze v nich vyzeram velmi nelichotivo ale prehodnotila som svoje prioroty.) este som nestacila prelustrovat cely blog… zivis sa dizajnom? mam tolko otazok! dufam, ze ta neotravujem… a stretko by bolo najsamlepsie ale ja mam momentalne hlboko do kapsy, tu je to s pracou popri skole velmi kriticke :/ no raz mam v plane prejst vsetky skandinavske krajiny! ale ak budes mat cestu do Danska, je mozne, ze by sme sa mohli niekde na polceste stretnut ;)

Povedz niečo

