Ticho po pěšině

Čo robím, keď nevypisujem hovadiny na blog? :D Všeličo!

Ospravedlňujem sa cteným čitateľom za ticho, ale v poslednej dobe som mala práce nad nosné dierky – žiadne slastné nezamestnanecké polihovanie, chľastanie tuzemáku a podobne v mojom prípade neprichádza do úvahy – jednak nechľascem (a tuzemák tu ani nie je, ale mohla by som teoreticky chľastať buď Jallu, Kossu alebo Minttu :D), a okrem toho makám jak šrób!

Rozhodla som sa, že keď si sama sebe nepomôžem, nepomôže mi nikto, takže som prestala hľadať job a vymýšľať blbosti, a vrhla som sa do Olavi (ako velí zdravý rozum – keď máš zamestnávateľa rovno vedľa seba, nehľadaj naokolo).

Ešte si v hlave len koncipujem dokonalý sales email, ktorý presvedčí všetkých, že ich jediná spása príde v moment, keď odovzdajú celú vizuálnu komunikáciu do Kreatívnych Rúk mojich a Brezákových, ale už sa mi to črtá, idem zajtra písať.

Popritom maľujem ostošesť, tento mesiac si zarobím 250€ maľovaním psov, čo je extrémne super, a takisto dúfam, že si toto neprečíta nikto z úradu, ktorý mi má poskytnúť dávky, lebo tento príjem na slovenský štýl pochopiteľne neohlasujem. :D

teaser_Helen_sherpa

 

Hore na fotke je minivýsek obrazu, ktorý maľujem pre kamarátku do Švédska, jej tibeťáci :) Tuná je to ešte nedokončené, od včera to vyzerá dokončenejšie, ale ešte s tým musím pohnúť, aby to bolo tip-tööp.

Pre Olavi som asi zohnala jedného stáleho klienta v SR, dnes som poslala prvý návrh letáku do Poľska a za chvíľu ideme na stretnutie s fínskou cestovnou kanceláriou, ktorá bola našim klientom v ex-práci, ale keď som odišla, ex-šéf povedal, že nás (rozumej Olavi) odporučí tejto cestovke, že nech pokračujeme…a tak pokračujeme! :)

Brezák tvrdí, že som client magnet, haha! :D

Nuž a ešte chodievam s Gimlim na celkom dlhé, výskumné vychádzky po Pitäjänmäki, prečesávam byty na prenájom (dneska obhliadka, zajtra obhliadka…), objednávam si eko-kozmetiku z eBayu (šetrenie fail, ale to si dávam sama sebe ako darček k narodkám wtf), hrajkám sa Civilization na Brezákovom laptope (teraz som Grék!) a čítam si múdrosci online, aj offline.

Ech! Náhly koniec blogu, bežíme na to stretnutie.

Ak pôjde všetko dobre, raz budeme bohatí a nikdy sa z nás nestanú workoholickí otroci práce, a tak si budeme rundiť po Európe a svete, pracovať z bársjakej kaviarne, a Gimli (+ nedefinovateľné množstvo ďalších tibeťákov) nám bude ležať pod stolom a chrnieť. :D

2 thoughts on “Ticho po pěšině

Povedz niečo

