Fejkovať jar

chryzantemy

 

Jedným z nervydrásajúcich každodenných fínskych pocitov v mojej slovenskej mysli je tá nekonečná zima…a to ja som ešte typ, ktorý má rád zimu, aj keď nelyžujem, neboardujem a dokonca ani nebežkujem, lebo nemám bežky a neviem či to vôbec viem. :D Vlastne v zime nerobím nič, akurát ak som na Slovensku tak pijem všade teplú medovinu, jem lokše, presúšam sa po vonku s Gimlim a sedím za oknom v kaviarni.

…a tu vo Fínsku?
Hm….sedím doma, sedím niekedy na obedovom bufete, presúšam sa po vonku s Gimlim. Divoký život!!!

Včera som si ale povedala, že FAKE IT TILL YOU MAKE IT a rozhodla som sa, že budem fejkovať jar. Možno tak príde??? :D Kúpila som teda 2x farebné chryzantémy, na posteľ som prehodila optimisticky trávovo zelené prestieradlo a zaoberám sa myšlienkou po 968 rokoch namaľovať kraslice, lebo šak ide Veľká noc a vôbec!!!! :D

Ešte by to chcelo kúpiť králiky a kuriatka (živé) a nechať ich behať po byte. Počas nášho ranného venčenia som ale videla (Gimli si ho nevšimol) ŽIVÉHO zajaca, to musel byť najaký znak jari tiež!!!! O_o

Dobre, dobre, ja viem, že zajace behajú aj cez zimu, ale nechajte ma tak. :D

Ďalším jarne fejkovacím krokom bude vytriediť zimné oblečenie (preč s tým, ktoré nenosím) a naučiť sa tak nosiť vrstvy, aby som nemusela dokolečka točiť tie isté zimné bundy…a môcť si namiesto nich dať nejakú jarnú bundu. NEZNÁŠAM svoje zimné bundy!!! Všetky sú fajn, ale neznášam ich aj tak, lezú mi už na nervy!

Nabudúcu zimu si asi zaobstarám niekde na Miletičke bundy všetkých farieb, strihov, typov a materiálov, a budem ich striedať jak ponožky, rozumej každý deň. Ach.

To isté čižmy….a teda, mám len dva páry čižiem (čierne Ecco a hnedé Tamaris), takže nečudo, že ich už ani vidieť nemôžem…po ich nosení nonstop od októbra až do marca – a možno ich budem potrebovať aj v apríli… @_@

 

 

Eeeeech, varím hŕstkovú polievkokašu, idem sa zaoberať tým…divoký život, veru tak!

5 thoughts on “Fejkovať jar

  1. Ocuvaj, kraslica :-) Kedy budes v BA? Nemozes mi kupit nejake mienkotvorne finske noviny a pri najblizsej navsteve doniest? Ja uz privolavam jar, aby sme mohli vytiahnut sportovy kocik a konecne ist s malym johnnym na prechadzku do mesta. Daj vediet!

  2. Aaaa, co ja vim, scem dojst tak na 2,5 tyzdna nejako na zaciatku maja napr? Alebo na konci aprila….zalezi od cien leteniek :) Tesim sa na prcka, na mesto, na teba a na JAR!!!! :D A mienkotvorne noviny ti donesiem, len budu komplet po finsky, neva? :P

Povedz niečo

