Čičmianska koláž

cicmianska-kolaz

Kliknite pre zväčšenie.

Na koláže hovadín by ma bolo! :D Ale dobre, pravdupovediac som dnes už aj niečo pracovné spravila, rozumej:

  • vstala som o 2,5h neskôr ako som mala v pláne
  • vybavila som pár emailov
  • prerobila som mapu klientovi, ktorá pôjde do dôležitej (dneska veľa ôôôô, to sa mi páči) brožúrky, ktorú budeme robiť PO ČÍNSKY!
  • ukľudňovala som Brezáka, že nemusí web urobiť na 180% a stačí aj na 80%

A o chvíľu ideme aj s Gimlíkom do mesta, lebo vonku svieti slnko, trošku sa topí sneh (!!!), a ideme si sadnúť do kaviarne Café Esplanad. Mienim si tam dať čierny čaj a predražený koláč….ale stojí to tam za to, Esplanad je kaviareň ako má byť! :)) Obliekam si žlté úzke džíny, aby náhodou niekto nepochyboval, že VYHLASUJEM JAR!!!! :D

Júj, no a tá koláž….zase som cestovala cez Gúgeľ všelikde a dneska som pozerala Čierťaž (bohovsky írečitý názov) a Hrabičov (lebo CHCEM tento pozemok, ešte ma neprešla moja túžba po záhrade/vinici/lese/lúke na Slovensku :D), až som sa dostala do Čičmian.

…TEN ŠENK!!!! TIE SLNEČNÍKY!!!! O_O Ach!!! A tie hory a lúky v pozadí!!!! A to teplo, ktoré sála z fotky! A v šenku majú určite aj porádnu Kofolu!!! O_o

Takže táto koláž je stelesnením všetkého, o čom tu dosť často snívam :)) – sedieť s Gimlíkom v šenku pod slnečníkom v írečitej slovenskej horskej dedinke a piť Kofolu v chabom oblečení, lebo vonku je +32C. Ha! :)

No ale dnes je aj tak dobrý program, Café Esplanad je perfiš. Idem si obliecť moje žlté džíny a vyjarniť sa! :D

—–

EDIT: Na Facebook som si dala takú istú čičmiansku koláž, akurát Gimlík tam je 3x….tak to dám aj sem :D

cicmianska-kolaz2Gimlíka nikdy nie je dosť!!!! Inak mu asi budem musieť kúpiť psie topánky, lebo sa mu zle chodí po tých horách štrku, ktoré sú tu všade na chodníkoch po tom, ako sa na nich roztopil sneh…pichá ho to do labiek :( eBay, ukáž svoje tajomstvá :)

Povedz niečo

