Sploštené psi a držiace sa jaro

Furt je tu jaro, a tak som začala vysedávať na balkóne s ranným čajom a vyčitovaním si Monocle časáku. Na balkón som si dala stoličku, modrú kockatú hrejivú deku, a krabicu od bohviečoho som velice kreatívne využila ako stolík…sú na ňom teraz chryzantémy a moja prázdna šálka od jazmínového čaju. Pohoda! :) Ešte musíme ísť kúpiť nejaký lacný balkónový koberec, lebo teraz som tam kvôli Gimlimu pohádzala na zem rôzne staré závesy a podobne, a vyzerá to tam jak v cigánskej osade. :D

Inak od veci, ak by ste chceli ísť kuknúť naše fínsko-pobaltské leto (ak teda nastane, minulý rok vraj nebolo), našla som túto super zľavu na zájazd! :) Lacné to je, a to zjavne preto, že v Helsinkách budú návštevníci len na otočku. Cha. Dobrý nápad, tuná sú hotely drahé jak blázen…tým chcem povedať, že pripravte si tak 80 – 100€/noc minimálne.

helsinki

 

No a inak ta čo je nové….ta nevím ani, nič extra sa nedeje. Ale dokončila som maľbu pekinéza a teraz je zavesený na mojej FB page čakajúc na nového majiteľa. Aha jaký je chutnučký, no nescete ho? :)) 75€ + poštovné asi 7€, lebo fínska pošta si rada účtuje a ja nemám lóve. ;)

peke

 

Po dokončení tejto maľby sa mi inak sníval extrémne živý sen o tom, že som mala u seba na dočasnej opatere malú čiernu pekinézsku sučku s menom Princess a tak sme si ju s Gimlíkom zamilovali, že sme si ju nechali. Óch! Vyzerala takto nejako:

V podstate ako Gimli, akurát s viac splošteným ňufákom, a s kratšími (a krivšími) nohami. Odvtedy ma ten sen máta a prečesávam furt z času na čas FB stránky ako napríklad Pekinézci a další malá asijská plemena v nouziShih-tzu v nouzi a podobne. :D :D

Už to vidím, raz skončíme v nejakom rozpadnutom dome pri Štiavnici (alebo niekde v Karélii) s Brezákom a s našimi 15 malými, sploštenými psami!!! :D :D Odtiaľ budeme robiť božský, nordický grafický dizajn, Brezák sa bude kúpať v pive, ja v Hroznovke (supermňam vineovitom nápoji, ktorý čapujú v BŠ v jednej reštike), budeme obaja maľovať okolité stráne, úbočia a miestne cigánske delikventské decká a žiť na plodoch našej záhrady, lebo Tesco je ďaleko, a vôbec, komu sa chce hrabať sa z doliny. Jo, a ja budem samozrejme maľovať aj naše sploštené psi, šak jak inak. :D

A keby mal náhodou niekto pochybnosti, či mi ale už OZAJ JEBE z tých sploštených psov, tak ozaj – včera som kreslila perom Gimliho, lebo som si zmyslela, že si ho chcem raz dať vytetovať. Fakt!!! Nerobím si srandu! Tetovanie Gimlíka…júj. Teraz na to nemám peniaze, a ani neviem, kde sú dobrí tatéri, ale to príde. To príde!! :D

S vytetovaným Gimlíkom budem kľudná a spokojná, lebo Gimli bude so mnou všade a vždy, až kým neotrčím kopytá, a potom sa aj tak stretneme spolu niekde v nejakej nadpozemskej rajskej krajine extrémne pripomínajúcej Liptov, akurát bez buranov, Fica, oligarchov a tak. Ach :)

Nuž a tak. Dneska máme s Brezákom ešte v pláne nafotiť nejaké oblečenia a hovadiny, ktoré chceme predať cez fínsku verziu Bazošu a večer ideme ku kamoške Ditte na večeru. Berieme so sebou v Alku kúpené rakúske červené víno Heideboden Rot z Burgenlandu a ak sa pochlapím, napečiem voľáky jednoduchý koláč, nech nie som nevďačné buranské hovado. :P

Howgh. 

3 thoughts on “Sploštené psi a držiace sa jaro

  1. no uz je ta diagnoza vazna :-), nie ze oploštene psiky ale oploštene/opleštene myslenie.. ale to uz z tej dlhej zimy

Povedz niečo

