Jaro v lese

jarojetady_vyhonky

Pokračujúc v mojej nekonečnej jarnej radosti dneska fotoblog plný zim…ehm…jarného lesa. Ten sneh si nevšímajte, šak JARO JE TADY, ne?! :D Aj na slovenských médiach som zachytila utešené fotky veľkonočných stromčekov, tento rok si zima dobre divočí…tu vo Fínsku bol toto historicky najchladnejší marec za posledných 50 rokov (a predtým najoblačnejšia zima za posledných 50 rokov, som to vychytala), ale…otepľuje sa. Pomaly, ale isto. :) Mrknite sa!

nebicko

 

snehsnehgimli

 

 

finskejvlajkyles

 

zimnecipky

 

ihlicie

 

cizmy

 

brezajakhebedo

 

Vážení slovenskí realitní developeri, tu máte možnosť vidieť svätý grál radových domov:

citlivaarch

fujhnus

 

No dobre. Nabudúce sem vycapím fotky domčekov u nás naokolo – fínska architektúra je dosť jednotvárna, ale zato jednotvárne vkusná, takže je to tu pekné! :)

Jo, a ja viem, že každý raz tu mám iné fonty, ale na vlastnom blogu mám celý grafický dizajn a jeho pravidlá viac na háku, tak sa hrajkám! A vôbec, obuvníkov syn chodí bosý, žejo. :D raz to upravím, to príde. :P

One thought on “Jaro v lese

Povedz niečo

