Domácopuťkovsko-dizajnérsky-psomaliarske tempo života

cairngirl_closeup

Môj fínsky život tu plynie svojím obvyklým domácopuťkovsko-dizajnérsky-psomaliarskym tempom a tralalaááá, celkom to fičí.

Hore na fotke vidíte novú psiu maľbu (resp. jej výsek) – KERN TERIÉRA! :) Otvorila som inak aj Etsy obchůůdek, takže tam okamžite choďte a povinne si niečo objednajte. Ceny sú celkom nízke, minimálne na fínsky štandard, takže nepindať a objednávať, chcem si kúpiť nové oblečenie zaplatiť nájom. A ešče, Facebook stránku mám tu! Zahltím svet psačinami, cha.

Takisto som včera experimentovala a robila smrad v kúpeľni s Color B4 Hair Color Remover ako táto cica, a z omylne čiernych vlasov mám zase hnedé! :)

image201304050001 image201304050005 image201304050004

Úúúúúúúúúúú!!!! :D Celkom príma zase byť hnedovláska, teraz môžem konečne nosiť tých mojich pár čiernych vecí bez toho, aby som vyzerala jak nejaký goth emo týpek. :P Ak by ste si chceli tento chemický zázrak kúpiť, ide to cez eBay, alebo cez ich webstránku. Ja som musela použit tento Extra Strenght B4, ale na menej divoké farby existuje tento Regular prípravok. :) Upozorňujem ale, že to smrdí jak pokazené vajcá a smrdieť to bude chvíľu ešte aj po zmytí a tak. Na druhej strane ale lepšie mať chvíľu vajcovo smradľavú hlavu, ako vypálené vlasy od nejakej peroxidovej kúry na zbavenie sa nežiaducej farby…a následného zase zafarbenia na vytvorenie žiaducej farby….ech.

Najlepšie asi nefarbiť, alebo používať hennu (inak tá tiež smrdí jak….kuracinec, prisámvačku)…ale to aj znamená, že nikdy nebudem mať tyrkysové vlasy (fňuk!)! :D :((

No a ešte som mala minule ťažkú imigrantskú depku zase (jednodňovú, ja mávam také), tak som sa jala vygruntovati kuchyňu. Po zásahu vyzerala božsky, nikde žiaden hnusný smrad, vyslala som Brezáka ven so smeťami a od samej radosti som potom navarila zapekané krumple s brokolicú a s eidamom a večer ešte aj upiekla túto bábovku, ktorá bola božská! Odvtedy ma ale kuchynský záchvat pochopiteľne prešiel a dneska sa musím donútiť spraviť niečo s cukinou, lebo sa pokazí, ale motiváciu mám zase -56. Echhhh.

Takisto som si zmenila na Fejsbúku zase cover fotku, tentoraz má ždiarsku tematiku:

zdiargimli_blog

No neni to bohovské…??!!! :D Gimli, Tatry, drevenica, plechová šopa, Kofola!!!! Lepšie to už nebude! :D

Jo, a v máji sme s Brezákom na Slovensku, tak sme sa včera zhodli na tom, že pôjdeme kuknúť Starú Ľubovňu a odtiaľ buď Prešov, Košice alebo Bardejov. Ak Ľubovňa znie ako podivný cieľ výletu, tak ste bratislavocentrické hovado by som to rada vyvrátila nasledovným:

  • v Starej Ľubovni je najlepší salaš v celom vesmíre, kde robia TAKÉ slovenské jedlá, že také božské sa ani urobiť nedajú….been there, ate everything :D 
  • a v meste je ešte jeden salaš….a dobrá pizzéria…a pekné, historické centrum
  • Stará Ľubovňa má super hrad!
  • Múzeum zamagurskej dediny je zaujímavé a pekné, musím tam Brezáka zobrať
  • ak naberiem gule, zase od nejakej miestnej babky vyšmelím modrotlač, ako vtedy na etnovýskume :))
  • keď je čistý vzduch, vidieť z Ľubovne až na Tatry!
  • možeme ísť kuknúť Pieniny

No a inak nič, už odrátávame dni do odletu, window shoppingujem na eBayi a na ASOSe (ale nechám to asi na Tesco Lamač couture, potrebujem úplne obyč pekné tričká), lenivá som….zajtra tibetie stretko zase…a vonku je furt sneh. Neviem tieto Helsinki veru, skvelé mesto to je, ale BA je lepšia asi? Ešte som na to s úplnou platnosťou neprišla, ale je to dosť možné wtf. :D

Týmto končím blábol, a idem si vytriediť skriňu. Dovi zimné haraburdy! Vy sa ešte kuknite na najerotickejšiu fotku, akú mám s IGELITOVÝM SÁČKOM NA HLAVE! :D Ta nechávala som pôsobiť odstraňovač farby… :D

image201304040013
 

2 thoughts on “Domácopuťkovsko-dizajnérsky-psomaliarske tempo života

  1. Ty mně umíš pobavit na dálku! :) :) :) Ta barva vlasů Ti opravdu moc sluší, celá mama! A v tom šátečku možná i celá babka, ale tu neznám. A jaký je rozdíl mezi Bratislavou a Helsinkami???? To patrně poznáš hned na letišti, nebo večer u zpráv…..:) :)

Povedz niečo

