ASOS Marketplace aneb Mimin výpredaj zimného oblečenia

asos_marketplace_oznam

A ešte raz link, kliknite SEM. :)

Dneska som teda triedila skriňu a vytriedila som tam pár vecí, ktoré sú všetky superbrutálne kvalitné a vynikajúce, až na to, že sa mi tam sušia a nenosím ich.

Takže sa mrknite, a ak sa vám niečo páči, napíšte mi buď sem, alebo si to kúpte cez Marketplace…ale na to treba mať PayPal, upozorňujem vopred. Najväčší highlight je toto sivé Marccain sáčko, ktoré by bolo v retailovej cene kľudne za 250€…ja ho tam mám zavesené asi za 80€, steal, ta ňe? :) A tento hnedý kabát je skvelý a parkrát ma zachránil pri hustom snežení, ale začala u mňa nejaká nepochopiteľná, náhla averzia k hnedej, takže sa naň nemôžem ani pozerať. Toto sáčko detto! -.-

BONUS PRE ČITATEĽOV S PIPÍKOM/ČITATEĽKY S LESBICKOU ORIENTÁCIOU: Keď pôjdete do môjho e-shopu, uvidíte ma v hanbatom negližé! ;D Poprosím rovno si aj kúpiť, mala som ho asi 2x na sebe, škriabe ma (ako väčšina oblečenia na tomto svete). Chjóóó.

A….ten krásny fontíček sa volá Signika, navrhla ho poľská typografická dizajnérka Anna Giedryś. Inak a ako sa robí taký font? Pohrávam sa s myšlienkou, raz navrhnúť nejaký font…ale neviem ani odkiaľ začať. A to som kedysi bola čistý fontový, barbarský ignorant….nuž, časy sa menia, a my sa meníme v nich (praví babka, a má pravdu. Čao bab! :)). Teď som dospela do štádia asi obvyklého pre väčšinu grafických dizajnérov, kedy na fontoch ujíždím, a neviem sa na nič napísané pozerať bez toho, aby som nepremýšľala nad layoutom wtf. Choroba z povolania! :D Ktovie, čo so mnou bude, keď budem mať tak 45 rokov.. :D

Všetky fotky fotil Brezák na Canon EOS 600D. Krúžky a podobné hovadiny som spravila ja.

2 thoughts on “ASOS Marketplace aneb Mimin výpredaj zimného oblečenia

  1. toto je fakt dobre! Marccain sacko je total chic, preco ho predavas?? ved ti super sekne! A fotak je Brezakov, alebo sa konecne zmohol padre? :-)))

  2. Predavam, lebo ho nenosim, mam nejaku ideu, ze mi nesedi, lebo mi je asi 2mm uzke :D A okrem toho potrebujem prachy :D Ale ak si ho nikto nekupi, budem to brat ako znamenie osudu a sako si necham :) Padre sa nezmohol, fotak je Brezakov pochopitelne!

Povedz niečo

