Domáce soirée

Soirée, foajéééé, sufflée, boa! :D

Práve som megavygruntovala kúpeľňu a zavesila som tam nový kúpeľňový záves….minimalistický, krásne snehobiely! :) O očividne mi nordická jednoduchosť (a sňach) lezie na vizuálne myslenie (čo je asi len dobre). Kúpeľňu máme furt retronevkusnú, ale s týmto snehobielym závesom sa trochu zlepšila. :)) Inak, a toto je super záves tiež! Keby sme mali čistobielu kúpeľňu (alebo bielu s tmavou dlážkou), normálne to berieme! Úplná poééézia. :)

Takisto sme s Brezákom dneska v Kodin Ykkönen kúpili dva koberčeky, jeden sa volá NORDIC a druhý BALTIC a oba sú v prírodných, trstinovo-hnedastých tónoch. Nordic má ešte k tomu vpletenú čiernu, Baltic je len trstinový. Baltic nám takto teraz tróni v chodbe, čím sme sa konečne zbavili provizórnych novinových papierov pod topánky, a Nordic sme zase dali na balkón. Perfiš! :)

Mala som ešte v pláne kúpiť aj takú tú miščičku pod myl-lo (šurápame po pieštansky), ale nemali nič, čo by sa mi páčilo, tak som nevzala ništ. Ozaj je také ťažké spraviť drevenú miščičku?! (Nie je, aha! Na Etsy plná prdel drevených miščičiek! Kupujem 2x tieto :))

Brezák takisto práve zadal bid na žltý gauč z miestneho, fínskeho Bazošu za extrémne predražených 25€, takže najbližšie sa u nás bude hovieť na hovníku s knižkami!!! :D Ešte sceme ísť do Ikey kúpiť jeden malý nočný stolík (tento, ten mám v BA, ten istý mám tu, a ešte jeden treba…čistá drevená láska totok) a takéto nejaké svietidlo, a budeme úplne že spoko, cica.

A aby ešte domácich vecí nebolo dosť, zajtra u nás nastáva veľké sťahovanie – presúvame posteľ do pôvodne myslenej spálne, a pracovňu do obývačko-všeizby, keďže je tam viacej svetla, a viacej miesta a vôbec. Takto budeme mať prudko luxusný home office s balkónom! :D Cha! :D

Koniec hlásenia domácej puťky, idem spraviť Štôlsku polievku, aj keď naša slanina je dosť na chuja, ale nemôže mať človek šecko. Ale aspoň si vyskúšam, ako sa robia také domáce slíže!!!

Za chvíľu už môže nastať kolaps EÚ (niežeby sa to k tomu neschyľovalo furt), a keď sa budeme musieť s Brezákom bez peňazí odsťahovať na voláke lehotské lazy, budeme úplne v klídku, lebo už zvládam relatívne veľký repertoár slovenských jedál z kategórie “bývam na dzedzine, nemám ani vindru, ale Jano vykopau neskáj štyri krumple, tak z nich volačo ukuchcím.” :D

4 thoughts on “Domáce soirée

  1. Jémine! Ja som zabudla, že som si v zlacnenom oddelení Ikea vyhliadla jeden detský drevený stolík, ktorý by mi celkom pasoval na balkón. No tento článok tu mal byť o týždeň skôr, určite ho tam už nemajú. Úplne som na to zabudla. Stál len desať eur a bolo mu treba dokončiť povrchovú úpravu. Pozrela som si ten recept na polievku a jedna vec sa mi tam nezdá. Ja by som tie slíže dala do nej až po zásmažke. Predsa slíže sa nevaria dlho.

  2. Haha! Treba ďalšiu návštevu Ikey teda, možno motyka vystrelí :) Mne sa ten recept v tomto tiež nezdal, ale išla som podľa neho a v pohode…a to som ešte rezance urobila celozrnno-grahamové, lebo som mala také múky zrovna doma. Dobré to bolo! Akurát táto fínska “slanina” je slabota, chcelo by to nejaký poriadny slovenský slaninový vyúdený výtvor tam. Možno tu vo Fínsku to budem varievať s údeným SOBOM!

    1. Nemôžem tam chodiť často. Ad jedna, vždy tam zabijem aj tri hodiny, ad dva, miniem peniaze na blbosti, ktoré až tak súrne nepotrebujem :-( Ten stolík som nekúpila preto, lebo si neviem predstaviť, ako by som cestovala MHD s krabicou so stolíkom. Potrebovala by som k tomu auto so šoférom. Fíni bežne jedia sobie mäso?

Povedz niečo

