Domáce soirée, časť druhá – FOTKY!

domovkvecinka

Včera jak som tu vycapila tento extrémne nudný žvást s rôznymi domácimi blábolmi, prekvapivo sa relatívne veľa čitateľov zaujímalo o detaily…a fotky! Buď teda mám čitateľov, ktorí sú domácky založení, alebo nemajú čo robiť…alebo chcú nejaký špinavý bulvár! Šokujúce odhalenia pitäjänmäenského bytu! Nemravné nehanebnosti v kúpeľni za novým závesom! Šok! Tangáče na koberčeku Nordic! Komu asi tak patria…?! :D

…ahem, pardón, nechala som sa uniesť…asi ma treba preflieskať Novým časom, sa doblijem a hneď budem v zenovom kľude.

Nuž ale, čo by som pre vás nespravila – a tak som dneska behala po byte naozaj v tangáčoch, bielych a čipkatých, a fotila som Brezákovou zrkadlovkou nastavenou na automatickom režime, lebo ju neviem ovládať. Hľa!

baltic

Hore vidíte extrémne uprataný vchod do nášho bytu s BALTIC koberčekom v trstinových tónoch. Vo Fínsku je zaužívané mať dvojité dvere, kvôli hluku. Niežeby tu susedia behali v kanadách po byte a vrieskali Beyoncé o tretej ráno, ale aj tak máme dvojité dvere. Najprv mi to prišlo bizarné, ale už som si zvykla – teraz mi je pre zmenu divné predstaviť si len jedny dvere! No čo je to za sprostý nápad?! To tak ešče!!!

nordic

Toto je zase náš NORDIC a moje extrémne nespárované ponožky.  Ten kúsok zeleného koberčeka napravo je určený do kúpeľne, ale my ho máme na balkóne, lebo Gimli na ňom rád leží…a vôbec, kúpeľňový koberček v kúpeľni, kto už by niečo také robil…? :P

Tuná vidíte momentálny stav balkóna – Nordic vykúka, chryzentémy si veselo kvitnú a trónia na krabici (!) zakrytej starým sprchovým závesom (!). Niet nad kreativitu v zariaďovaní. :D Ale možno si cez nejaký bazár alebo freecycle obstaráme nejaký normálny stolík a stoličky na balkón, budeme tam môcť v lete pracovať, piť čaj, žužľať koláče a tlstnúť a to až do noci, keďže tam máme zástrčku a môžeme si tam dať lampu! :) Fínske bytovky sú úúúžasné.

balkonoveposezeni

No a toto tu je náš nový, snehobiely kúpeľňový záves:

kupelka

Linoleum máme jak kráľ! :P Ale ten záves ľúbim, páči sa mi ten jemný vzor a meňavý lesk tých kvapiek/slzičiek/vlniek…a úplne najkrajší je zvnútra zo sprchy, cítite sa ako v nejakom vodopáde. :))

A v kúpeľke máme teraz aj tento božský brezový vynález do sauny:

saunovavona

Zrovna dnes sme boli v saune (stredy podvečer sú naše) a mohli sme to otestovať. Perfiš vec!! Dáte do kýbla s vodou 2 – 4 vrchnáčiky tejto brezovej löylytuoksu, zamiešate a šprcnete na kiuas, čili saunovú piecku. Následne vzniknuvšie löyly (para v saune) potom vonia ako teplý, letný podvečer v brezovom lesíku, a lepšie sa vám dýcha! :) Ešte chceme kúpiť aj eukalyptové löylytuoksu, na poriadne prečistenie dýchacích ciest. :)

A na záver, toto nemá už ništ spoločné s naším bytom, ale aha čo mám na laptop!!! :D

Toto je tzv. “emigrantsky národovecká strana” s fotkou zo Štôle, po ceste smerom na Štrbské pleso:
kofolabryndzatatry
…a toto je “Gimlistrana”:

gimlinahrad

Mám to z Caseable.com, MeowNEKI NEKO mala nejaký čas dozadu akciu s kupónom z jej blogu na 10% zľavu, tak som sa nenechala dlho ponúkať…ale teda, kupoval Brezák cez firmu, šak lebo ide to na laptop, a s laptopom pracujem! ;)

Koniec fotoblogu, idem robiť niečo produktívne, ako napríklad dokončiť jedny pohľadnice a maľovať tibeťácky dvojportrét a Piešťany. :)

2 thoughts on “Domáce soirée, časť druhá – FOTKY!

Povedz niečo

