Majka sa patle s akrylmi

Majka, len aby ste z cviku nevyšli o mojom krátkomennom alteregu žijúcom vo večnej jari. :D

Dneska som usilovná jak fffffčelička a celý deň vypisujem emaily (vrátane jedného po nemecky…skoro som dušu vypustila pri písaní) a snažím sa zohnať klientov pre Olavi, ktorí nám kúpia byt na Palisádoch, a dom v Severnej Karélii dajú pocítiť….kreatívnu voľnosť a sebavyjadrenie!!! a popritom si hryziem nechty a pičujem browsujem všeličo zaujímavé na nete. Napríklad, TOTO je web Severokórejčanov v exile, a TypoTalks je super typografická konferencia v Berlíne na ktorú sa ani náhodou nedostaneme, lebo jeden (1) lístok stojí smiešnych 650€. -.-

A inak po večeroch maľujem všeličo:

jazero_dslr

Jazero, tentoraz už nevyšisované a odfotené relatívne normálne. Akryl, neviem aká veľkosť….niečo ako A4? Naživo to vyzerá celkom fajn, asi to dám zarámovať. :)

ochodnica_domcurik

Prudko insitná chatička/dom v Ochodnici na miniatúrnom plátne (15 x 10cm). Toto do rámu teda určite nepôjde, jedine že mi to niekto preplatí 5x :D

tatry

Výhľad zo Štrbského plesa na Nízke Tatry, tiež akryl. Toto do rámu možno pôjde, ešte uvidím…ale naživo to vyzerá lepšie. Uznávam, že kreativita nulová, ale tou som nikdy extra nevynikala – resp. vynikala, ale potom to neviem namaľovať podľa svojich predstáv, a to ma frustruje! -.-

A inak ništ, Gimlimu je dobre, Brezákovi tiež, dnes bol dobrý obed v miestnej putike (by som za 9,30€ poprosila) a sneh ešte furt nezliezol všade, ale snáááď to už čoskoro príde. :) Jo, a doobeda sme dali krátku jógu…moja bola velice lenivá, a roztěkaná (ako sa to povie po slovensky?!), ale bola! Chválim sama seba.

Späť do práce, treba makať!

5 thoughts on “Majka sa patle s akrylmi

  1. Ďakujem za návštevu, za lajky a závidím tú schopnosť kresliť, maľovať. Obrázok jazera je dnes oveľa lepší ako ten predošlý. Páčia sa mi aj ostatné obrázky.

      1. Wow, potešila by som sa :-) Ak máš záujem, ďalšie kvety sú aj na mojom ďalšom blogu Projekt 365/2013 (ja som totiž blogová závisláčka).

Povedz niečo

