Ništ

WP_20130413_009

Ništ sa nedeje, veľa maľujem (dneska ale OZAJ dobrú krajinku! tatranskú, bolo treba maľovať HORY..zajtra foto), robím svadobné mecheche pre kamošku (menu, menovky…), nadávam na počasie, varila som supermňam vegánske curry s kurkumovou ryžou a teraz počúvam(e) (piešťanského?) DJ-a Kukuricu na dramáčovom Signall_FM. :))

Heň hore je pre zmenu jazerná krajinka s vyšisovanými farbami, lebo to Brezák fotil na svojom mobile, a mne sa nechcelo upravovať farby. V skutočnosti sú oveľa sýtejšie, aj som obraz (namaľovaný na kartóne strčenom v ASOS chinos nohaviciach, ktoré si objednal Brezák :D) fotila zrkadlovkou, ale pretrepať tie fotky do laptopu, to sa mi už nescelo… :P

A tak!

Zajtra pondelok, mám napísať asi 5785 debriefov, a niečo aj naozaj ROBIŤ. :D

P.S.: Odporúčam tento blog a z neho tento, tento a tento článok….všetky. :) Už dlho ma nič tak veľmi vnútorne neobohatilo! Príjemná zmena čítať niečo so substanciou po SME.sk, tupých fešn blogoch (šak ja ich čítam, žejo) a bulvárnych hovadinách. 

2 thoughts on “Ništ

  1. nist veru, dnes som ti neodpisala na maily, lebo som sa vytrtulila na Kobylu a potom som bola utahana, bolo tam najmenej 25 stupnov na slnku, kvitli tam vsetky tie ujete kobylove kvety, ludia uz aj v kratasoch polihovali na trave a na teraske v krcme pod Kobylou sa popijalo pivko…ak to pojde takymto tempom, tak dojdete uz mozno rovno do leta :-), zajtra sa ozvem

Povedz niečo

