Krátke hlásenie

Ten plameň som videla na vlastné oči, a skoro som skapala od strachu...6x rachol ľavý motor (vždy asi s 2m plameňom) tak hlasno, že sme to počuli aj v kabíne, a následne pilot núdzovo pristál. Letisko vraj vydalo RED ALERT...srandy kopec!
Ten plameň som videla na vlastné oči, a skoro som skapala od strachu…6x rachol ľavý motor (vždy asi s 2m plameňom) tak hlasno, že sme to počuli aj v kabíne, a následne pilot núdzovo pristál. Letisko vraj vydalo RED ALERT…srandy kopec!

Hlásim(e), že sme v BA! Stihli sme nespadnúť s týmto lietadlom, zjesť veľa bryndze a kyslej kapusty, bola som u kaderníčky, mali sme meeting v KC Dunaj, išli sme do meštianskeho pivovaru, sedeli sme v čajovni…áááách!

A inak, je tu strašné teplo. :D Moje (oholené) nohy vôbec nerozumejú prečo by mali byť zrazu odhalené a bez čižiem a bez ponožiek…ufff, nohy moje, toto je L. E. T. O. Tak preto veru. :D

Fičím do sprchy a umyť si zuby megaštýlovou Odol Herbal pastou, ktorú som kúpila v záchvate regionálneho hipsterfeelingu (TM) diktujúceho nákup lokálnych značiek, a nie nejakej Kolgejt. :D

2 thoughts on “Krátke hlásenie

  1. Uff, to budeš mať ešte chuť letieť aj naspäť? Ja sa vždy pred letom tvárim, že nič, ale spokojne si vydýchnem vždy až vtedy, keď som už pevnými nohami na zemi :-) Tak si toho bratislavského leta pekne užite. Vôbec netuším, čo je to KC Dunaj. Musím sa spýtať synov.

Povedz niečo

