Ružinovčanka

Jááááááj veruže, ale dlho som tu nenapísala ni písmenka, ni pičungu, všakže? To preto, lebo som sa intenzívne zaoberala nasledovným:

  • hľadať nám byt (BA/PN, bolo to tesnéééé!!! …ale vyhrala BA nakoniec)
  • obhliadať byt
  • nájsť byt (Ružinov)
  • podpísať zmluvu za byt
  • zariadiť Orindž FajbrNet
  • dať si vymeniť mobil, lebo ujo LG už zhynul
  • vyčistiť byt
  • vyhodiť z loggie hnusné linoleum (Brezák má chroníckú alergiu na linoleum, tak sme ho vy…..ali :D)
  • KAŽDÝ JEDEN DEŇ záplav ísť kukať Dunaj zo všetkých možných miest (budú fotos z nového mobilu, ale má rozlíšenie velice neuspokojivé pre ajfón ľudí, tak zatnite zuby už vopred)
  • dať si ostrihať vlasy, aby som nepôsobila jak dedinská hača:

    vlasy_sexyksicht
    image201305280001
    image201305280005
    SO SEXY

  • behať neustále do Baumaxu a späť, kupujúc Primalex Polar, svätý grál šeckých interiérových farieb!
  • behať do Ikey a späť
  • behať po Tescu Lamač a späť
  • vôbec žiť extrémne dospelácky život zase raz, tentoraz ale v SR :D
  • strihať Gimlimu chlpy na letný štýl (a následne sa schladilo, ŽE DIK)
  • robiť božský šalát ako dneska

…takže mi nezostalo času, ani nervov na nič ostatné, keďže som popritom aj pracovala (Olavi, inak máme aj Twitter!) a tak. Teraz mám ale miernu blogovú krízu, lebo šak začala som blog o fínskom živote, lenže teraz vo Fínsku nie som – a zaujíma tu niekoho, čo sa deje v takom RUŽINOVE…?! 

Teda, deje sa tu toho asi viac, ako v celom Fínsku dokopy, ale aj tak.

Ta ale kým tu budeme, môžem žvaniť len tak do vetra hovadiny, ako to len ja viem. Dohoda? :D

10 thoughts on “Ružinovčanka

  1. Keby tu nebola aj tá stredná fotka, ani by som nespoznala, kto je na fotkách :-) Slovo hača. Určite si ho nepochytila v Bratislave, ale v tom druhom slovenskom meste, ktoré tu častejšie spomínaš. Ja som to slovo nepočula možno aj viac ako 30 rokov. A normálne som si ho aj vygooglila, aby som vlastne vedela, čo to slovo presne znamená. No nemyslím si, že vieš, že to je žriebä :-) Ja som to nevedela.

  2. A okrem toho som JAZDIEVALA NA KONI, a chodievala na služby do stajne na 7.00 vždy cez víkendy, takže tam sme sa stretávali s týmto záhadným slovom ;D

Povedz niečo

