Hrúbka dňa 2 – edícia “Jano predá auto”

Ak začínam pôsobiť, že cielene prečesávam hlboké vody internetu pátrajúc po gramatických chybách, aby som sa nad nimi mohla elitisticky rozčuľovať, NIE JE TO TAK! Oni sa mi zjavujú samé…alebo Slovač nezvláda písať. :D

Jedno či druhé, dnešný skvost je mega:

hrubkadna_jano

Text je málo vidieť*, takže ešte raz:

Predam tento suzuki samurai v pojazdnom stave vsetko funguje ped tiždnom som menil silembloky na prevodovke radi pekne akurat ze sa prevratil trochu nabok no nič važne.Dvovod predaja idem si kupit traktor.Dakujem

Amen, Jano! Uži si s traktorom. :D

———-

* musím na blog zase vybrať nejaký iný layout, na tomto sa nedajú zväčšovať fotky, a to mi lezie na nervy

6 thoughts on “Hrúbka dňa 2 – edícia “Jano predá auto”

  1. Ja som si už niekoľkokrát povedala, že si takéto skvosty budem niekde zaznamenávať, ale zatiaľ som to nezačala robiť :-) Je ich na internete toľko, že by som nimi veľmi skoro zaplnila virtuálny priestor. Občas sa asi každému stane, že mu nejaká chyba ujde, ale niektorí o tom ani netušia. Horšie je, keď sú takéto chyby na stránkach časopisov, novín, či televízií. Bohužiaľ, nájde sa ich tam požehnane. Veru aj medzi blogermi je dosť takých, čo si myslia, že majú čo povedať, no nemajú tušenia o pravopise. U Jana obdivujem to, že pri svojich vedomostiach dokázal zverejniť na internete ten svoj inzerát.

      1. Môj avast mi už párkrát vyzváňal, že URL tvojho blogu je škodlivé. Či tak nejako to tam píše. No aj napriek tomu, chcem ešte niečo k tejto tvojej téme. Ja mám napr. dilemu z nadpisu môjho posledného článku na blogu Farebný svet. Slovo Eurovea sa asi podľa všetkého skloňuje podľa vzoru žena, tedy keď z Eurovey – tak tvrdé. No mne tam vôbec nepasuje. Hľadala som múdre rady na internete, ale stránka Slovenského rozhlasu, kde sa zvyknem najčastejšie pozrieť, je pri tomto slove nefunkčná. Hľadala som, ako píšu ostatní. Najviac ma pobavili zo Sme. V titulke je y, ale v texte už píšu s i. No tak si teda vyber. Ak aj mám v tom slove chybu, nechám ju tam, lebo sa mi to tak páči :-)

  2. Milujem, keď niekto považuje za potrebné viesť si svoj blog dvojjazyčne, ale v slovenčine napíše toto:
    “vankúše a prikrívky”
    Ešte sťastie, že tú angličtinu neovládam.
    Už končím, neboj, nebudem používať tvoj blog na zapisovanie tých jazykových špecialít. Ale toto vybrané slovo som musela :-)

  3. Ahoj Mimi skoro by som povedal Dlhá pančucha, a to nie som pedofil. Ani Batman, čo mi ho akože pridelila mašina hneď zkraja, čestné, veď to si ani nevymyslíš, pri prvej návšteve tu u teba. Tak si to nechám, náhody predsa… atď. A zdravím rovno aj teba Daniela, možno práve odchádzaš z Eurovey, alebo tam niekde sedíš a píšeš ako cítiš, aj keď je to tvrdé, lebo v tých mienkotvorných novinách, minule niekto že újSZMe, asi už fakt nabrali nejakých aj pod osemnásť. Aha, a kašlať na avast. Ja keby som ho natiahol do mojich neupgradeovaných či neupdateovaných, teraz neviem, XPčok, tak sa to snáď pri vzdutom FB ani nepohne. Som sa vyzul, môžem ďalej?

    Baby, majte boha pri sebe, hoax vylučujem, lebo viď Batman. Šak si toho samuraja predstavte ako sa pokúša sťahovať alebo dokonca zvážať drevo z hory s takým Suzuki, niekde sa vyvalil a teraz čo s tým keď je to našťastie furt pojazdné a na papieroch. To by ste sa divili, koľko Marťanov po tom skočilo alebo ešte len skočí, keď už si mám nechávať otvorené zadné dvierka aj po vyše mesiaci od postnutia. Šak taký traktor, čo ich tuším najnovšie chcú nechať zase jazdiť aj po normálnej ceste, teraz neviem za koľko v kolkoch, lebo na tej internetizácii sa stále robí, niečo stojí, zasa má, a najmä za vyššie uvedeným účelom, cenu zlata, bez dane.

    Zaujalo ma vlastne minule to Fínsko, Mimi, aj keď už si znova v Bratislave či čo, tak neviem, ale už to nechcem príliš naťahovať dnes. Takže v príslušnej kolónke nabudúce, ak nemáš nič proti tomu, je to tu tvoj blog asi na dlho, lebo potom cesta týmto smerom nevedie, a daj vedieť teda ako, ja už pôjdem. Maj sa.

    ladinek

    Medzi dverami: hm, keď si to tak čítam, mám to samá červená vlnovka, ale bez hrÚbky, dúfam.

    PS:Akurát že teraz Batmana nahradila mašina nejakým niečim iným, veru, už som tu niekde inde niečo raz napísal, k prekladu, a ono sa to nestratilo v translation. Ale už nič upravovať nebudem, aby ten môj nedeľný pretlak ostal vonku jak sa patrí.

Povedz niečo

