Ako som sa zobudila, a nebola som Jamie Oliver

CAM00101

Je 12.41 a ja tu žužlem melón, kúpený minulý týždeň na Miletičke.

Na raňajky som mala čierny sypaný Earl Grey čaj a dva chleby s Lučinou + cherry rajčinky. V chladničke sú pesto cestoviny, ktoré včera pripravil Brezák, ale potrebujú značný kuchársky pimpin’, aby chutili echt fajne, a ja si už dve hodiny hovorím, že IDEM PRIPRAVIŤ TIE MANGOLDOVÉ LISTY, PRETLAČIŤ TEN CESNAK a NAKRÁJAŤ CHERRY RAJČINKY….a furt ništ.

O_o

Existuje niekde klub Anonymných negazdiniek?

Zdroj, klik.
Zdroj, klik.

Lebo ja mám celú kuchyňu a kulináriu ťažko v piči. Zrovna dnes som svoju pliagu vysvetľovala Brezákovi (ktorý je na tom podobne), a – kráčajúc do kaviarne, kde sme si chceli dať aj nejaké jedlo, aj keď teraz zrovna máme finančné suchoty – sme sa nahlas zamýšľali nad tým, v ktorej európskej krajine sa dá extrémne lacno jesť vonku?

Grécko?
Srbsko?
Slovinsko?
Fínsko určite nie… :D
Portugalsko?

VIE NIEKTO??? To by bola ideálna krajina pre nás! :D

Na svojom hipstermi oplývajúcom Facebooku mám furt vycapené nejaké localvore, farmer’s market seasonal DIY eko-bio-debničkové vegánsko-makrobioticko-community gardening susedské žrádla (urgghhh), ktoré si niekto navaril, potom to umelecky naaranžoval a následne to megachutne vyfotil tak, aby som slintala, závidela, a mohla sa cítiť neschopne za to, že ani prstom obvykle nehnem preto, aby som niečo podobné uvarila.

Fuj, ale zo mňa čiší závisť!!! :D

Vidíte, toto je hrôza sociálnych sietí (a blogov) – zrazu môžete byť každodenne konfrontovaní so svojimi neschopnosťami, ktoré sú ale u iných jedincov ich hlavnými schopnosťami – a vám môže akurát tak klesať sebavedomie, a slina sa dengľať (je to slovo? či som si to vymyslela?) pri kútiku papule, a žužľať melón.

CAM00102

Kam tým mierim? Bohvie, ale bottom line je, že MÁM 24 ROKOV, A NECHCE SA MI VARIŤ. Moja babka v mojom veku varila pre svoju rodinu s deckami! Moje kamošky vedia variť, a výborne! Zuzka z Egrešu varí také veci, že sa mi až oči krížia, a slina mi od papule padá! Kris a Anna podobne…a to sú ešte vegánky!

…a ja zatiaľ (s)trávim polovicu dňa presviedčaním sa, že UŽ JE ČAS VOJSŤ DO TEJ KUCHYNE, a UŽ BY BOLO NAČASE ÍSŤ NAKRÁJAŤ TEN MANGOLD (mimochodom, už ale fakt že áááno). O_o

Je na toto nejaký liek? Niečo? Injekcia?

Medzičasom idem ale FAKT najkrájať ten vydrbaný mangold, lebo sa na mňa vyčítavo pozerá z chladničky. A neznášam varenie.

 

9 thoughts on “Ako som sa zobudila, a nebola som Jamie Oliver

  1. Nedávno som niekde čítala o akejsi krajine, kde je vraj veľmi lacno. Keď som začala písať tento komentár, ešte som nevedela, kde som to čítala, ale v tejto chvíli som si spomenula. No ktorá krajina to bola, to si už nepamätám. Asi si to pôjdem pozrieť znovu. Ale môžeš to urobiť aj sama. U mňa na Potulkách svetom nájdeš odkaz na blog jednej letušky. Tam si to nájdeš :-) Kým som dopísala, tak som si už spomenula aj na krajinu. Thajsko to je. Len neviem, či to tá letuška neposudzuje z výšky jej platu…

    1. Aaa Thajsko, tam som bola :) Tam je fakt lacno, ale no Thajčania naozaj nie veľmi dobre zarábajú – ale zase jesť vonku si môžu aj oni dovoliť, tam sa ani nevarí, lebo to vychádza drahšie, ako ísť sa najesť von :D To isté aj Malajzia, a aj Singapur, Vietnam, Laos… Kamoška mi ale tvrdí, že Bulharsko je v tomto dobré :)

  2. Och bože, ako veľmi, VEĽMI ťa viem pochopiť. Akurát, že ja mám už 25 a chuť variť stále nikde. Je preto pochopiteľné, že sa v momentálnej dobe kultu jedla cítime menejcenne :-)

Povedz niečo

