Pár nesúvislých postrehov odnikiaľ nikam

Strašne lákavý nadpis, žejo, úplne sa viem predať a všetci hneď chcú všetko čítať. :D No ale ako správny hipster sa vlastne NECHCEM predať, lebo to je príliš mainstream, takže pch, takto to má byť.

………………

Zabáva ma, ako sa taký Art Director volá Art Director (rozumej, umelecký riaditeľ), keď taká art directorovská práca s umením súvisí len veľmi okrajovo, ba až vôbec. Či?

Aha, umenie:

Ak teraz zniem, ako zapšklé, hnusné hovado, ktoré dissuje reklamných profesionálov a je zeleno-fialové od závisti….tak NIE. Ale fakt, ART director nepracuje s ART-om. Aj keď lepšie si je asi náplň práce predstaviť tak nejako artovne, aby sa tie kefírové obaly lepšie photoshopovali. To mi pripomína VYRETUŠOVANÝ KRUMPEL!!!, ktorý som raz videla v jednej fínskej reklame, ale neviem ho teraz spätne nájsť.

Normálne bol vyretušovaný hladučko a zamatovo ako detská riťka, prípadne ako pleť 15-ročnej modelky, ktorá pózuje v reklame na krém pre zrelú pleť pre ženy od 55r. Mega!

Inak, výborný článok. Úryvok pre lenivých:

“Před soukromou školou ve Washingtonu mi bylo sympatických hned několik matek. Na dvou z nich jsem obdivovala, že přesto, že trpěly odpudivým akutním zánětem kůže, chodily s hlavou vztyčenou a nesnažily se ho skrývat. „Ty vážně nevíš, co to je?“ vychutnala si mě jiná žena, jíž jsem se se svým postřehem svěřila. „Jak Sarah, tak Catherine přece podstupují fantasticky drahé obrušování kůže, aby vypadaly mladší!“ Mohu dosvědčit, že přesto, že se obě blížily padesátce, po čtrnácti dnech, kdy se jejich kůže zklidnila, vyhlížely mladistvě.”

Šup, čítajte.


Dneska – teraz! – letia Brezák, Mikke a Linda do Helsínk. Kvôli nášmu minulajšiemu ohnivému letu mám nervy nadranc, aby sa im niečo nestalo a o chvíľu si už začnem aj nechty na nohách hrýzť, ale snáď bude všetko v pohode. O_o

Až do letu bolo všetko hore nohami, tak snáď let bude v klídku… Brezák je povinný dať mi hlásenie, hneď ako stúpi opálenou nohou do chladivej helsinskej noci, tak už! nech! tam! sú! a! v! poriadku! Inak je veľmi podivuhodné byť zrazu sama v byte, respektíve je tu šak Gimlík a Kalinko, ale bez Brezáka je to tu také….BEZBREZÉ (moje novotvary sú také, že aj Hviezdoslav fňuká). Ujujujuj. :/

EDIT: Doletení v pohode, môžem si ísť zapilovať ohryzené nechty! UFFF.

Krásna knižka. A tie ilustrácie sú neuveriteľnéééé!

Od Daniely Olejníkovej, vydáva ASIL.
Od Daniely Olejníkovej, vydáva ASIL.

A ešte som našla tento mrte šlabikárčok.

…..

Dnes som mala podivuhodnú zábavu v meste, a tou jest, že som behala po kníkupectvách a ich novinovo-časopisových sekciách, a hľadala som SVADOBNÉ ČASOPISY.

Nejdem sa vydávať (ale keby ma Brezák chcel obdarovať nejakým iskrivým darom, odporúčam mu napríklad toto), ale mám rozpracovaný jeden projekt, kde je potrebné, aby som mala hlavu naplnenú know-how o layoutoch svadobných časopisov, a prisámbohu, že okrem predraženého časopisu BRIDES som nenašla nič. NIČ! V tejto krajine sa nikto nevydáva, že sa o tom nepíše?! Kde môžem ničo také zohnať vôbec?!

Na nete je research naprd, lebo ma rozptyľuje furt niečo, napríklad rôzne božské topánky, šatičky a podobne, a hovno sa sústredím. Ťažký je život dizajnéra. :D

Idem radšej vyvesiť prádlo, vyvenčiť, piť čaj a skicovať voláke hovadiny princeznovské. Dneska som totiž vošla do DaVinci na Poštovej, v ktorej majú uctyhodnú zbierku rôznych nálepkových knižočiek, a moje feministické cítenie sa otriaslo v základoch pri pohľade na znôšku otrasných, ružových, modelkovsko-priblblo-čistojeblých nálepkových knižiek pre deti (resp. pre dievčatá) s názvami á la:

“Moja prvá trblietavá kabelka princezien”
“Dievčenské sny o obliekaní”
“Veľká kniha ružových víl” 

…a podobne. A potom texty typu: “Eliel bola pekná, ale Meriah bola krajšia a tak sa nahnevala, keď ku Eliel prišla zástupkyňa jej obľúbenej značky a ponúkla jej spoluprácu.”

O_O Ti fláka… Keď som ja fičala na princeznách, boli draci, princovia, trpaslíci a tak – žiadne značky! Aj keď aj vtedy sa žvanilo o kráse a tak, a určite preto mám polovicu svojich mindrákov, ale bolo to nejaké menej….americké. Beriem si za úlohu tento rok vymyslieť (a nakresliť) set princezien, z ktorých sa mozog používajúci človek nepogrcá, a malé dievčatká nezačnú hneď od svojich piatich rokov rozmýšľať o tom, aké by to asi tak bolo, bať tak pekná a štíhla a sexy a blond, a mať svoj ksicht v reklamách pre Džujsy Kutúr. Urgh.

Povedz niečo

