S figami na večné časy, amen

Čitatelia zaiste ospravedlnia moje ticho, mala som toho až po uši. O_O

Na návšteve sme tu mali kamošku z Fínska, ktorá je čistou, úplnou a pravou CICOU s predĺženými vlasmi, chirurgicky vylepšenými prsiami (AJ JA CHCEM!!!! vyzerajú SUPER, a konečne by som s takými mohla na plné gule dať priechod svojej ťažko vysvetliteľnej vášni pre to najčipkatejšie, najpriesvitnejšie lánžerííí)) a s názormi typu “všade, kde cestujem je aj tak najlepšie jedlo v McDonalde”… -.-

 

……SOM VYČERPANÁ JAK SVIŇA!!! Ale zato som konečne videla vnútro Dómu sv. Martina, a vyplahočila sa po dlhom čase na Devínsky hrad. Totálne magické miesto, prisámvačku. :)

Klik. Vraj sa vežička volá Mníška, som sa dozvedela.

Dneska som ju ale odprevadila na shuttle bus na Schwechat, prišla domov, prezliekla sa do ošuntelých teplákov, a zaspala spánkom spravodlivých na asi hodinu, túliac sa ku Gimlíkovi a k Brezákovi. 

Teraz tu sedím na gauči stále v ošuntelých teplákoch, na nose okuliare, žužlem sušené figy a do ucha mi hrá pre zmenu Európa 2, po tom, ako som dneska v znechutení preladila tupé žvásty Baláža a Hubináka. POHODA. 

A inak ništ, ale boli sme kuknúť Inku z Gracia-In, ktorá má šteniatka, a všetky sú k mání:

Obklopená šteniatkami :)
Obklopená šteniatkami :)

O tomto výletíku bude ešte separé článoček – ale nie teraz, teraz musíme ísť s Brezákom na blízku pumpu a kúpiť si hnusnú bagetu, lebo sme podcenili nákup jedla, a nemáme tu ništ, okrem tých sušených fíg. :D

2 thoughts on “S figami na večné časy, amen

  1. Veľmi dobre si viem tvoje pocity predstaviť. Ja som tu mala v lete zahraničnú návštevu iba na jeden deň, okrem iného sme boli tiež aj na Devíne, no večer som bola totálne odpísaná, unavená až až. Ja mám informácie, že tá devínska vežička sa volá Panenská :-) No a k tomu jej vyjadreniu o najlepších jedlách v mekáči sa radšej nevyjadrujem.

    1. Vieš čo, samé také reči dávala furt…a úplne najviac ma fascinovalo, že došla na Slovensko a hneď že: “A do Viedne nepojdeme? Alebo do Budapešti? Je Praha ďaleko?” …a asi mala úúúplne v paži nejaké Slovensko, aj s trápnymi Tatrami a pod.!

Povedz niečo

