Retard v kúpeľni, a iné žvásty z prenajatého bytu

Ako sa hovorí, človák si na všetko zvykne, a to vrátane PRAVIDELNÉHO UPRATOVANIA.

Rodinní príslušníci, ex-spolubývajúce, Brezák, rôzne návštevy, a aj náš domovník Struhár (chodí sem často, lebo je tu pošahaná elektrina), Glennovia, Haku a Gimli ( = všetko psy) by dosvedčili, že zrovna jagavý príklad poriadkumilovnosti nie som, ale prisámbohu, LEPŠÍ SA TO.

Všimnite si tú bieloskvúco, božsky vygruntovanú podlahu. Čistím univerzálnym eko-čističom Frosch Cistrus, najlepšia vec na svete! Odporúča 9 hippie putiek z 10.
Všimnite si tú bieloskvúco, božsky vygruntovanú podlahu. Čistím univerzálnym eko-čističom Frosch Cistrus, najlepšia vec na svete! Odporúča 9 hippie putiek z 10.

Alebo je to možno len relatívne zlepšenie, v porovnaní s Brezákom?
Skúsim to einsteinovsky:

 

B = MvPxD²

 

…kde B označuje byt v ktorom bývame, MvP hodnotu mámvpičizmu a D počet dní, za ktoré sa bordel nazbiera. :D

Takže celé zle, deti moje. Ale ako som hovorila, lepší sa to, lebo našťastie som si kedysi prečítala veľa kníh o feng šuej, a aj keď si z toho nepamätám rôzne nie veľmi dôveryhodné teórie o zlých letiacich hviezdach a podobne, pamätám si najdôležitejšiu vec, a to že mať bordel, špinu, prach a hnus v byte znamená stagnáciu, zlú energiu, a vôbec, všetko v paži.

A keďže mám niekedy (obzvlášť pri prezeraní si pracovných ponúk a následnom čítaní si štatistík zamestnanosti ľudí do 30r) pocit, že už viac v paži to ani nemôže byť, aj tak by som nerada pokúšala osud, a testovala KAM AŽ sa dá zájsť. A jo, neznášam hnus a špinu, chlpy a prach, a Brezákove ponožky kade-tade. A tak teda UPRATUJEM.

Babka, si na mňa hrdá?! :D Nepodarená, bordelárska vnučka upratuje!  :D

Správny bloger sa fotí aj pri upratovaní kúpeľne! :D
Správny bloger sa fotí aj pri upratovaní kúpeľne! :D

Dneska som takto umyla dlážku v kúpeľni, na wécku a ešte som aj sporák, umývadlo a vaňu utrela…z časti, lebo ŠECKO V PAŽI, a z časti preto, lebo….ehm….bol tu domovník (poistky vypadli), a vyhlásil, že máme bordel v kuchyni. No neviem, čo má ON doma, ale náš terajší stav som JA považovala za plne uspokojivý a hodný Kempinski hotelu – veď v dreze boli len 3 šálky, 2 malé hrnce a 1 tanier! O_o

Bordel v kuchyni, pffft. JA TI DÁM.

Ale aj tak som vyhnala Brezáka riad poumývať, lebo veci riadovité a veci týkajúce sa varenia nie sú nič pre mňa, a ešte veľa vody pretečie, kým si to obľúbim. Ak vôbec. Mám už 24, takže už asi veľkú nádej nemám – jedine, že by som sa riadne treskla do hlavy, a niečo by sa mi tam pretočilo. Potom by som varila takéto veci!!!

Ten Horec Šalvia chutí dosť ako sirup proti kašľu, neodporúčam. Maľby moje.
Ten Horec Šalvia chutí dosť ako sirup proti kašľu, neodporúčam. Maľby moje.

Jedna vec, ktorá ma ale teda naozaj EŠTE FURT nepostihla v tomto dospelom živote je teda varenie…a materinský pud…a money management…a schopnosť vyzerať vždy k svetu…a mať vždy oholené nohy a nalakované nechty….a vedieť si AKOKOĽVEK upraviť vlasy…a behať v podpätkoch a necítiť sa jak drbo….ty vole, nejako je toho veľa, tak ništ teda. :D

To možno príde časom, žejo…?

Dovtedy budem aspoň upratovať. Plán na zajtra (v prestávkach medzi prácou, niet nad manuálnu činnosť!) je vydrbať z predsiene hnusné linoleum a odhaliť krásnu terazzo dlažbu, ktorú som pod ním objavila dneska, pri elegantnom zakopnutí o odchlípený roh. Terazzo bude treba vyčistiť, a vydrhnúť, ale hneď bude tento byt krajší. Síce sa v ňom už nejako dlho asi nezdržíme, ale hnus tu byť nemusí, všakže.

 

A keď budem veľká a bohatá, budem mať sexy, polonahého kórejského kuchára kuchárku, sexy polonahého vikingského islandského upratovača pani na upratovanie 1x týždenne a záhradu, kde sa budem vŕtať a do domu budem nosiť blato.

TAK VERU.

Kwon Sang Woo. Uspokojivý materiál, neviem ale, či vie variť. Snáď aspoň BULGOGI!!!

3 thoughts on “Retard v kúpeľni, a iné žvásty z prenajatého bytu

  1. Óda na bordelárstvo je super vec :)
    Ja som tiež takto podobne založená..uf… Niekedy ťažké sa spamätať, že už sa nedá kam sadnúť alebo kam naložiť jedlo :D

Povedz niečo

