Počteníčko na utorok

Ešte furt som nevyhodila to lino – ale zato som robila vizitky pre Comfort Events, písala som prudko (pre HR) motivujúci motivačný list na jednu pozíciu vo Varšave, bola som na nezdravom obedovom menu (v tejto krajine sa šalát nedáva K NIČOMU, takže vyprážaný syr a hranolky a tatárka je presne len toto a nič iné, ani dva hrášky k tomu), vypila som 0,7l čierneho čaju a kúpila som si naj-oldschool sladkosť sveta, t. j. SEZAM V MEDE. Také tie tvrdé placky, poznáte? Mega!

Image
Gimli robí celý deň toto, aj v tej kose. Niet nad kukanie cez škáru na balkóne!

Ale príde aj na lino…a teraz také malé počteníčko! :)

BOH NEPOTREBUJE PENICILÍN – hahahaaaa, skvelééé! Hľa:

“Chcem poznať celistvé bytie baktérii, zbavené závisti, intríg a malosti, ktoré ničia “medziľudské vzťahy”. Píšem “medziľudské vzťahy”, neprekáža mi, že to je oxymoron, pretože viem, že medzi nami žije háveď ktorá vzťahmi myslí obcovanie s domácim škrečkom, alebo démonmi. Baktérie sú čisté, nikdy nie sú choré, žijú dlho a sú nenáročné. Začal som sa nimi zaoberať počas pobytoch v lesoch, kde sme stavali v rámci teambuldingu indiánske sauny.” – Michal Havran 

HOUSE H / Hiroyuki Shinozaki Architects. Tu je o tom v angličtine.

Image

recept na cukinový chlieb, ktorý nikdy neupečiem, lebo som lenivá jak sviňa
ART PRACTICE TOOLS – fičím na tom už druhý deň!

Image
Včera som kreslila cice. Na túto som mala 5min, a tuším som jej zabudla jednu zadnú nohu. :D

self-promo okienko: MIMI DRAWS & STUFF, môj novozaložený tumblr miniblog, kam dávam rôzne kresbičky, čarbanice a hovadiny, keré mi vznikajú v Tesco skicári pod zlatými ručičkami. Je tam aj hentá cica!

7 Questions You Are Too Scared To Ask 

“Be diligent and committed to what you’re trying to achieve, but also make sure you leave time for pleasure and exploration in other areas of your life as well.  It is not enough to succeed at one specific goal or to conquer one particular area of expertise; you also have to take part in the different, beautiful dimensions of your life… while you can, while there’s still time.”

Rick Owen’s Rejection of a Conventional Beauty

Rick Owens si povedal, že má v paži všetky androgýnne štrnástky s anorexiou, ktoré obvykle behajú po svetových mólach a rozhodol sa angažovať hlavne afro-americké BABY JAK LODYHY, ktoré si pripravili špeciálnu choreografiu a tvárili sa veľmi drsne. Kuknite si aj video!

….

Uf. uf. Musím bežať, Gimli ma otravuje, chce ísť von. Ale aj je krásne, tak čoby sme sa nešli niekam prejsť…aj keď v tomto Ružinove ozaj nie je veľmi kde, ale možno niečo nájdem. Ak všetko zlyhá, na Ostredkoch je park, o ktorom nikto nevie! :)

A POTOM TO LINO.

Povedz niečo

