Ako strčiť všetky sexistické, tupé a mizogýnske klišéovité žvásty do jedného miničasopisu

Ráno som ida cestú z venčenia vo vchode paneláku zobrala nový časopis AVION Shopping Parku a dozvedela som sa také veci, že to by snáď ani do katolíckeho návodu pre spokojný manželský život nikto nedal.

Šak uvidíte o chvíľku – pekne som to tu pofotila a vycapila, a Brezák sa na mne rehnil zo spálne, pozorujúc ma nasratú zaostrujúc zrkadlovkou na časopisové strany. No, aspoň niekto sa tu zabával! :P

Dnes som sa totiž dozvedela, že zjavne na Slovensku ženy robia čokoľvek len pre mužov, sú vždy v kuchyni, radi sa parádia a počúvajú, čo MUSIA mať vo svojom šatníku. Na druhej strane muži sú súťaživí, vlastne im až tak nezáleží na výzore a vôbec, radi sa hrajú, a vôbec, ajajajajaj, ale ste roztomilí, júúúúj, a idem si čítať pri varení nejakú evitovku, BRB!

-_-

Image
Toť moje ranné počteníčko.

Inak, časopis je vnútri z dizajnérskeho hľadiska celkom pekne urobený, štvorcový formát je pohodlný a príjemný na listovanie si pri čaji, ale….KTO DO TOHO PÍŠE PREBOHA….?! 

Začnime so ženskou krásou:

ImageOch, och áááááno, miláááááčik, ja si holím nohy LEN PRE TEBA! Veď čo by si si tak asi pomyslel, vidiac moje minichlpy, ktoré si aj tak nevšimneš, na nohách trčiacich zo sukne, ktorú si tiež nevšimneš? Drahúšik, včera som strávila 30 minút v kúpelni trhajúc si obočie a nanášajúc si masku na ksicht, len aby som sa TEBE páčila.

Okrem toho nemám iné starosti a povinnosti v živote, len to, aby som bola pre Teba krásna….a ešte vlastne varenie, prepáč:

Image
Varenie je hlavne MOJA zbraň, tak veru, muahaha. Aj keď, včera som spravila dobrý dip ku grilovaným krumplom: biely jogurt, nakrájané minipóriky, nastrúhaná mrkva, trošku korenia na šalát a dva pretlačené strúčiky cesnaku. Brezák sa zalizoval až za ušami, takže asi som teraz Naozajstná Žena.

NAJMOCNEJŠIA ŽENSKÁ ZBRAŇ – KUCHYŇA. Úúúúúplne vážne…?!?!?! Si nerobia srandu? A v ktorom storočí to žijú? A na koho je cielený tento časopis..? Ak na vidiecke ženy niekde na Gemeri, nič až také neslušné nepoviem, lebo je možné, že tam ešte naozaj hlavne varia ženy. Ale ak tým cielia na mestských ľudí v produktívnom veku (t. j. pracuje aj žena, aj muž, lebo inak skapú od hladu), tak sa obávam, že sú fakt mimo. 

Zbraň – nezbraň, aj tak by sme mali byť krásne 24/7…a učiť to aj naše dcéry!

Image
Dcérenka moja budúca, je úplne jedno, či budeš múdra, sčítaná, mať prehľad jak blázen, či budeš vedieť postaviť zrub, hovno ti to bude platné, ak hlavne nebudeš KRÁSNA.

Keď som bola malá, mama mi často šila oblečenie a babka zase štrikovala zimné veci. Priznávam sa, bolo naozaj fajn ukázať sa v škole v niečom špeciálnom, a len mojom, ale aby som z toho mala stredobod existencie, tak to sa mi fakt neprihodilo.

Ale možno je teraz už svet inakší, a len ja som niekde pozadu? Je to dosť možné, lebo včera som natrafila na toto:

Image
Klik.

O_o Uff. Ja som ešte doteraz (mám 24) nenabrala duševnú odvahu chodiť po vonku v podpätkoch, takže asi som fakt pozadu. Ajajajaj! Nič to ale, viem ako to napraviť a byť Naozajstnou Ženou:

Image
Rátajú sa aj moje háemkové malé čierne tričkošaty za 9,95€?

Tak veru, treba mať LBD. Som zvedavá, či nezamestnaná matka ôsmich detí v Letanovciach celé dni sníva o tom, aké LBD si kúpi, lebo veď ho predsa musí mať, ale….možno?! Ale vzhľadom na počet jej detí sa možno predtým skôr riadila týmto:

Image
Bohužiaľ, ja v chlapskej košeli vyzerám ako almara, ale sú aj šťastné Naozajstné Ženy, ktoré ju vedia nosiť.

A časopis nezabúda ani na malých chlapcov, z ktorých potom vyrastú veľkí hračičkovia, a vôbec, CHCÚ SA FURT LEN CHVÁLIŤ:

Image
Veru tak, chlapský život, to je jedna nekonečná súťaživosť aj o to, kto smradľavejšie naprdí po zožraní kapustnice.

Mmmmm, to teda bol časopis…

Zmúdreli ste, ako ja? Ja mám normálne pocit, že som vstúpila do novej dimenzie svojej ženskej existencie, teraz, keď už konečne viem, čo mám robiť. Ach, tá úľava! Veď predsa stačí variť, byť krásna, niekedy chodiť v pánskej košeli a narúžovaná, inokedy si dať LBD, a všetko sa vyrieši samé od seba!

(Férovo musím dodať, že sekcia módnych inšpirácií a sekcia od IKEA bola k veci a bez sexistických, mizogýnskych chujovín – zvyšok časopisu ste ale v podstate videli.)

KVALITKA. Že amen.

 

Tento príspevok s láskou venujem všetkým budúcim novinárom, ktorí ešte len študujú….makajte, lebo dopadnete písaním takýchto žvástov do časopisov, ktoré sa povaľujú pri vchode do paneláku v Ružinove! 

 

3 thoughts on “Ako strčiť všetky sexistické, tupé a mizogýnske klišéovité žvásty do jedného miničasopisu

  1. S tým varením to bude na dlhšiu debatu, ja som v produktívnom veku a navarím. Priateľka je v produktívnom veku a navarí. Od hladu nekapeme… fucking time managment!

  2. Veru tak, chlapský život, to je jedna nekonečná súťaživosť aj o to, kto smradľavejšie naprdí po zožraní kapustnice.

    – Hate na neexistujúci sexizmus použitím sexizmu :D

Povedz niečo

