Lenivosť (a tok života ako ho vidí môj el-dží)

Ticho je tu, lebo sa mi nesce ništ písať, aj keď by som aj možno mala o čom. Ale aj také príde! Zatiaľ sa pozrite na pár nesúvislých fotiek odfotených všelikde s mojím nie až tak smart smartfónom:

Takto nádherne nám s Gimlim minule svietilo slniečko, keď sme sa vracali z prechádzky na Ostredky. Ach!!!
Takto nádherne nám s Gimlim minule svietilo slniečko, keď sme sa vracali z prechádzky na Ostredky. Ach!!!
Výhľad
Toť modré nebo nad Ružinovom.
Stromčeky!
A stromčeky, všade samé stromčeky (výhľad z môjho balkóna btw).

 

Sans make-up
Aby som si dokázala, že nie som márnivá, povrchná a závislá na dekoratívnej kozmetike, vycapím sem fotku, kde som úplne barefaced. No dobre, mám BB krém, ale to sa neráta :D
gimli_kost_raca
Gimlík minule v lese našiel kosť z jeleňa alebo z čoho, a jal sa ju ohrýzati. Môj tibeťák je DRSŇÁK.
Dnešný, trblietavý Dunaj z nábrežia.
Dnešný, trblietavý Dunaj z nábrežia.
A takto to bolo na nábreží...
A takto to bolo na nábreží…
...a takto spod nábrežia. :)
…a takto spod nábrežia. :)
A ešte aj ja na nábreží, tentoraz už s make-upom. Moje impozantné očné vačky ale zostali neprekryté :D
A ešte aj ja na nábreží, tentoraz už s make-upom. Moje impozantné očné vačky ale zostali neprekryté :D
A na záver, krááááásny západ slnka nad ružinovskou električkovou traťou. :)
A na záver, krááááásny západ slnka nad ružinovskou električkovou traťou. :)

 

Cháááá, asi idem fotiť do National Geographic! ;D *sarkazmus*

…fajn, ide sa pracovať. Zevlování nikam nevedie, keď tak k bezdomovectvu a čistej sockárine, a to medzi moje životné ciele nepatrí. TREBA MAKAŤ!!!!!!!!!!!!!! Aj keď, možno si prečítam ešte jednu kapitolu z tej rozčítanej knihy….

 

 

 

 

 

 

 

 

One thought on “Lenivosť (a tok života ako ho vidí môj el-dží)

Povedz niečo

