Sedím si v Piešťanoch a je mi dobre (ale trochu kosa)

Tento týždeň sme aj s Gimlim v Piešťanoch. A aha jak je tu pekne!

Z nášho ranného venčenia - potok nevalnej čistoty, Dubové :))
Z nášho ranného venčenia – potok nevalnej čistoty, Dubové :))
Dubové ešte raz :)
Dubové ešte raz :)

Pomáhame trochu babke okolo domu a záhrady, prelaďujeme jej Rádio Slovensko (NEMÓÓÓŽEM TO OČÚVAT, akú majú oni cieľovku?! 80 – 120 rokov?!) na Európu 2 (niet nad to, počuť 45x denne Lady Gagu), nosíme blato na prastaré koberce, a (konečne niečo pozitívne) umývame kúpeľne. Jo, a vybavujeme poštu a tak. Teda väčšinou idem ja, lebo Gimli je sebecké hovado pes a nechce sa mu, ale niekedy ho vezmem aspoň niekam, pokiaľ teda práve neleží na terase a nevyhrieva sa v zubatom slniečku. :)

Takto sa to robí :)
Takto sa to robí :)

Od decembra budeme už zase vo Fínsku – teraz mi to ešte príde dosť surreálne, lebo nemám nič zbalené, nič pripravené, nemám ešte ani letenku (musela som si potupne od mamy požičať peniaze* na všetko možné vrátane letenky), ale hlavné je, že sme s Brezákom našli byt v Tampere, ktorý sme si rezervovali, a od 2. 12. je náš. :) 

Inak, najvác vec – MÁME TAM SAUNU. O_o Normálnu saunu v byte!!! O_o Predtým v Helsinkách sme mali saunu v paneláku, ale to je obvyklé vo Fínsku…už menej obvyklé (ba až priam luxusné, aspoň pre moju stredoeurópsku myseľ) je mať saunu priamo v byte. Tešíme sa obaja jak malí, lebo ani jeden z nás sme ešte nikdy nebývali v byte so saunou, a v Helsinkách by sme tak ani nebývali, pokiaľ by sme nenašli klienta z Nórska vlastniaceho ropné vrty…ale v Tampere to ide. :)

Úplne od veci, ale dneska ráno mi babka spravila JABLKÁ V ŽUPANE. Mňam!!!! :))
Úplne od veci, ale dneska ráno mi babka spravila JABLKÁ V ŽUPANE. Mňam!!!! :))

Celkom sa veru už do Fínska teším, lebo už mi zase začína Slovensko liezť na nervy. :D Možno je to ale spôsobené aj (na mňa) nezvykle častým pozeraním televíznych novín (mimochodom, to kedy sa na Markíze stalo, že začali všade pridávať “akčné zvuky” a prestrihy á la CSI: Miami?! JE MI Z TOHO NA GRCANIE.) a zvýšenou intenzitou čítania si novín…tak či tak, dospela som (zase raz) k názoru, že tu šeckým jebe, a nemám na to nervy. Nemám už dokonca ani nervy snažiť sa niečo s tým urobiť (ale možno pôjdem na tento event, aby som si zahojila výčitky svedomia, že som pokrytecké hovado, ktoré len pindá, a nijako sa aktívne o nijakú zmenu nesnaží), tak radšej odletím, a budem spod fínskeho snehu skuvíňať o medovine, bryndzových haluškách a našich krásnych horách.

Ale vážne, ČO vlastne môžem – ako jednotlivec – spraviť s touto jeblou krajinou? Mohla by som spáchať atentát na politické špičky, ale vzhľadom na to, že naozajstná moc je najskôr v CEO kanceláriach rôznych spriatelených, smafiánených (TM) firiem, nijako by som si nepomohla ani takýmto radikálne hnusným riešením.

Zatiaľ sa snažím nerobiť hovadiny, správať sa (viac-menej) slušne, a nepodpáliť budovu vlády a triediť odpad. Jo, a odsťahovať sa preč, zase. Ech. Z neskorumpovaného blahobytu jednej z objektívne najlepších krajín na svete sa dobre pozerá na naše slovenské mrvenie a kradnutie… O_O ;)

Srdcia hipsterské sa zachveli pri pohľade na obvklú piešťanskú SKLADAČKU!!!
Srdcia hipsterské sa zachveli pri pohľade na obvklú piešťanskú SKLADAČKU!!!

Nuž, a tak. Teraz sedím v Piešťanoch v piešťanskej odpovedi na KC Dunaj, v podniku nazvanom ŽiWell a je mi fajne – a už ani nie až taká kosa, lebo som si pri sebe zapla radiátor. :D Snažím sa dneska čo najviac spraviť na layoute jedného časáku, aby som to mala z krku a mohla ísť natierať drevá a kopať záhradu.. :D ..čo je výborný anti-dizajnový relax!

Môj dnešný (a asi aj zajtrajší) office :)
Môj dnešný (a asi aj zajtrajší) office :)

Inak ništ. Teda okrem toho, že sa mi v BA rozpuklo srdco, lebo SHTOOR SA ZMENIL NA ŠTÚR! Človek už nemôže ničomu veriť. O_o

Howgh, idem pracovať radšej.

* Týmto vyzývam klientov, aby mi PLATILI JAK DUBAJSKÝ ŠEJK, a OKAMŽITE. Prestávam robiť za “kamarátske sumy”, lebo sa cítim jak štetka – akurát namiesto svojho tela predávam svoje skills a know-how, a takto to už ďalej veru nepôjde. V potravinách tiež nikto nezjednáva, nech mu tú šunku dajú za menej, a u zubára by ste si tiež asi netrúfli pýtať si od neho 3x menej, ako je obvyklá sadzba!

Povedz niečo

