Tri fotky z dneška

Najprv jarné (?) hríbiky. Na ne som skoro stupila pri doobednom venčení, lebo som mala hlavu vykrútenú smerom na smrek, z ktorého na mňa prskala veverička:

hriby…a Gimlík čudujúci sa nad týmto náhlym oteplením:

gimlik_wtf_blog…a môj extra nevianočný a chudobný akožestrom až s TROMA (3) ozdobami (ktoré nie je vidieť, až na tú jednu veľkú) a s Joulupukkim:

strom_blogNo dobre, ešte štvrtú fotku sem dám, lebo na tejto hore nevidieť Joulupukkiho sexy zapletenú bradu:

joulupukki_blog

Ech, už sa mu rozplieta zase, musím mu upraviť beardstyle. Ešte nie sú Vianoce, ale už máme akožestrom, takže Hyvää Joulua kaikille! :)

P.S.: Fakt nemám žehličku, obrúsok je pokrčený jak hovado. Ale tento rok budem dospelák a žehličku si kúpim! :D

2 thoughts on “Tri fotky z dneška

  1. Co je to tam na obrusku za zvera? vyzera to ako pes, ci krava?
    A vsimla som si kraaasny voskovyyy -svieckovyyyy-stromceeek! jaaaj, sak aj to srdiecko je urcite voskovee, ci?

    1. Anóóó Tinka, voskové, voňavé, úúúžasné ozdôbky!! :) Z bratislavských vianočných trhov na Hlavnom námestí :) A na obrúsku je moja kravičkoidná brošňa hehe!

Povedz niečo

