Milý Joulupukki!

Keď Ti už aj Kris napísala list s prianiami, mala by som aj ja, šak idú Vianoce alebo čo.

Ako obvykle som rozdrapená a chcem všetko a modré z neba (NIE to s Rozborilom, aby bolo jasné!!! naozajstné modré z neba, a preferujem ostrovné grécke modré z neba), ale na to si si už asi zvykol, takže neva, že?

Takže, milý Joulupukki, na tieto Vianoce si prajem:

  • aby sa mi chcelo variť, tak ako sa mi zatiaľ chcelo (a ešte to aj dobré bolo)
  • byť schopná udržať ten vydrbaný stolík v obývačke NEZAHÁDZANÝ hovadinami (oni sa tam samé asi materializujú či čo, inak mi to nedáva zmysel)
  • nový laptop, ktorý sa nikdy nepokazí a vôbec, vydrží naveky vekou amen
  • jedného rána sa zobudiť, a vedieť plynule po fínsky, vrátane výrazov z tamperáckeho dialektu
  • byť fakt dobrá vo svojej budúcej práci, lebo byť vo Fínsku súčasťou game businessu nie je len tak!
  • 100 000€ (to je tá rozdrapenosť) z ktorých vzíde následne toto:
    1x stredne veľký ovocný sad niekde na Slovensku – povedzme Považie, tam to mám rada – a dám si tam postavať prudko-sexy-mega-eko-architektonicky dokonalú záhradnú chatu so ZELENOU STRECHOU a malý bazén z Baumaxu, a budeme tam s Brezákom a s Gimlim a s kamošmi a s rodinou chodiť makať, kúpať sa v bazéniku, opaľovať sa, piť Kofolu, kresliť a opekať si špekáčky pri chatke
    1x set na domácu výrobu piva pre Brezáka, aby sa mohol zabávať
    1x tento dokonalý Kenzo kabácik a/alebo 1x tento Burberry, lebo vole, šedý kašmír! O_o
    strašne veľa dobrých kníh, na ktoré už dlho myslím
    vrátim, komu čo mám vrátiť
    – konečne pôjdem k zubárovi :D
    dám si odoperovať oči ešte raz, aby som sa nemusela srať s čočkami furt
    dám si zväčšiť cecky, a nebudem mať plavkovú podprdu veľkosti S/M a spodok M/L, ale VŠETKO M/L!
    – v lete skromná dovolenka pri teplom mori, hoci aj v Chorvátsku, aspoň tam pôjdeme s Gimlíkom
    1x pekinskú palácovú sučku, aby mal Gimli kamošku…kľudne môže byť aj staršia a útulková, to je ba priam aj lepšie:

    ÓÓÓÓCH JOJ.
    ÓÓÓÓCH JOJ.

     

  • veľa rôznych čajov, lebo čajov nikdy nie je dosť!
  • aby sa Brezákovi stratila alergia na psiu srsť, lebo nebude žiadna pekinézka nikdy :D
  • aby všetci moji rodinní príslušníci, ktorí riešia veci, z kerých ich ide jebnúť, všetko zdárne vyriešili
  • hlavne DONČEK!
  • aby sesternici v byte náhle narástol z ničoho nič balkón aj s kvetmi a s posedením! a na leto so slnečníkom! :))
  • aby sa padremu sama od seba vypratala a roztriedila a rozpredala s čo najvyšším ziskom úložná binec-izba pri obývačke a on si tam mohol zriadiť napríklad domácu strižňu alebo čo len sce
  • aby babka konečne zavolala ARCHITEKTA na konzultáciu k spôsobu úpravy svojho domu :D
  • aby fínske telky nedávali toľko amerických programov, lebo z toho šeci osprostieme a ja najviac, lebo na to kukám a ide mi rozdrapiť posledné zvyšky IQ :D

    Toto som kukala minule. REAL HOUSEWIVES FROM BEVERLY HILLS. Asi ani nemusím ani nič vysvetľovať, kuknite sa na ksichty hentých a je to jasné :D
  • vedieť, ako sa vyrába medovina a začať ju vyrábať! tu vo Fínsku, jou!!! :D
  • aby sa kamoška Paťa konečne dostala do Nórska, keď o tom tak dlho sníva :))

Fuj, no hovorím, že som rozdrapená. Ale na moju obhajobu, nechcem všetko len pre seba, za to mám plus body, ňe? Budem rada, ak vyslyšíš aspoň časť mojich prianí a aspoň niečo vyšéfuješ.

 

Kiitti,
Mimuška z Bratislavy/Tampere

One thought on “Milý Joulupukki!

Povedz niečo

