Nedeľno-pondelkový pozitívny zoznam

Ako včera večer nasnežilo, rozhostila sa vo mne nebeská spokojnosť so životom – už nie je taká tma, sneh sa ligoce a trbliece, je kosa ako má byť, jazero Tohloppi začína zamŕzať, a ahem, konečne môžem ponosiť svoje tri kašmírové svetre. :D

A to ostatné, z čoho som najvác spoko? Tu:

  • Dneska si šéf pýtal odo mňa pár CV infošiek o tom kde som kedy čo ako pracovala na čom a čo je môj titul (HND), lebo vypisoval nejaký projekt na grant na hru o emóciách pre autistické a mentálne zaostalé deti. KEBY TOTO VYŠLO, TAK TY VOLE!!!!! O_o Odpadla som už len z toho nápadu, a to nie som nejaký deťomil, ale toto je perfektné! Idem sa modliť wtf.
  • vďaka štedrosti mojej mamy nebudem chudobná! KIITOS!
  • na Signall_FM hrajú fajné DnB
  • dneska sme si s Brezákom upiekli skvostné krumple s kmínom a paprikou a korením a tak
  • Gimli sa strašne vytešuje zo snehu a je s ním úplná sranda
  • po dlhom čase sa mi podarilo odfotiť samu seba (akože #selfie, cica) tak, že tam nevyzerám zle :D
  • našla som v Stockmanne výborný hipsterský časopis Mr. Wolf, kde píšu o všetkom možnom – a nordickom! Žltý z Don’t Skip Lunch, chceš? Môžem ti poslať :)

    Vlhký sen majiteľov Gorila Urban Space takýto návštevníci :D Klik na článok o káve na Mr. Wolf!
    Takíto návštevníci – vlhký sen majiteľov Gorila Urban Space kaviarní :D Klik na článok o káve na Mr. Wolf!
  • v McD tu vo Fínsku robia zeleninové hamburgery, rozumej, namiesto mäsového fáču je v žemli fáč zeleninový. VÝBORNÉ to je!!! Celé hrášky vnútri, kukurica a neviem čo, skvele nakorenené…zjavne nemám veľké gurmánske schopnosti a očakávania, keď tu básnim o McD burgeri, ale fakt je dobrý :D
  • našla som tento skvelý recept na domáce kimči a je už len otázkou času, kedy sa do toho pustím
  • minul sa mi normálny, tekutý make-up (mala som taký organický, bio, eko, všetko) a spomenula som si, že mám ešte stále minerálny, sypký make-up/púder od IQ Natural (odtieň Fair II). Ak máte kabuki štetec, hybajte si to kúpiť, lebo takýýýýý super ksicht som už dlho nemala, perfektne drží, kryje a nedráždi pleť :))
  • zajtra ráno zabijem celú štíhlu líniu (resp. jej neexistenciu) CHLEBAMI VO VAJCI
  • celkom sa mi chce v poslednej dobe kresliť, čo je asi dobre
  • našla som najkrajšie espadrilly na svete, ktoré si nebudem môcť nikdy kúpiť :D
  • máme saunu!

Čo vy? :)

Povedz niečo

