Na Slovensko už len v gay pride vlajke!

Aby som takýchto kokotov, a im názormi podobných nasrala ešte viac, ako nasratí už sú:

Kliknite na zväčšenie. Mená som naschvál nezačiernila, nekonečnú tupotu netreba tajiť, to nie je hriech…

Nemóóóžem, som vyčerpaná slovenskou tupotou. O_O

K tomuto print-screenu sa budem vracať vždy v temných záchvevoch národnej pýchy, pocitov chýbajúceho domova, túžbou za slovenskými horami, lúkami a zaprdenými dedinami s takýmito chujmi, a vždy, keď si budem clivo prezerať ponuky leteckých spoločností na výhodné letenky do Viedne.

Len sa tam mrvte, neznášajte, mláťte svoje bohabojné ženy, kopajte všetkých “inakých” do hláv, smrďte si tam pod svojimi oknami, grcajte v šenku lacnú borovičku…! JE MI TO JEDNO.

Fínsko, domov môj…dnes som Ťa uznala za to najlepšie, čo sa mi v živote prihodilo, a budem Ťa ľúbiť, ochraňovať a do smrti rešpektovať.

6 thoughts on “Na Slovensko už len v gay pride vlajke!

  1. Njn, poznam tie pocity :-D. Anyway kamoska Ida z Helsink stale tvrdi na moje obdobne staznosti, ze podobne obmedzene prasata su aj Fini (niektori, ze najma socky, z vidieka alebo starsi, asi jak u nas, sak Perussuomalaiset volici) a celu zimu spriada jak sa odtial dostane prec.., ja tvrdim, ze isto u nas horsie, ona, ze neviem objektivne zhodnotit :-P kazdopadne, ja uz tak rozmyslam, ze hoci ked su aj tam obmedzeni, recova bariera bude aj tak mnohe roky tak znacna, ze dovtedy si v sladkej nevedomosti mozem spokojne uzivat :-D

    1. Ojoooooj, no Perussuomalaiset, to su ine typky :D Poznas blog Per-Looks? Mrkni sa :D

      Ale presne, recova bariera, haha…. No ale teda poznam tu dost gayov, hlavne helsinskych, vsetci vedia, ze su gayovia a NIKTO NERIESI. Ale asi niekde v pazi v Pohjanmaa to moze byt dost problem…alebo v Karelii, kde maju vselijake motorkarske gangy (vraj), tam asi tiez nie je dobry napad byt gay.

  2. hebké mladé riťky :D god why.
    no ja neviem, podľa mňa všade sa nájdu podobní inteligenti, ale u nás sa množia, hniezdo tu majú alebo čo. to ostatné už sú len dcérske jednotky. vskutku nikdy nepochopím to, ako si ľudia všetko berú osobne a ako môžu byť tak nekonečne vzťahovačí a veriť, že všetko sa týka práve ich a zmení to ich životy a všetko bude horšie. srsly, dude, nech každý spáva s kým chce a má rád koho chce a vôbec, nikoho by to nemalo zaujímať. ale nie, u nás kým nevidíš susedovi do okna, akoby si nežil. a keď sused nedajbože žije s iným chlapom, tak to by bol hriech nemyslieť si, že mne to nejak škodí.

  3. Je to na zaplakanie a na dlhé lakte, ale keď všetci normálni a uvedomelí slováci odídu, zostanú tu len podobné prípady ako v tej FB konverzácii. Skôr by som nezavrhovala, existujú aj horšie krajiny :D A snažila sa aspoň na tom svojom kúsku Slovenska zlepšiť všetko na okolo ako najlepšie viem, aj keď je to strašne ťažké :)
    (ale ak by som žila vo Fínsku, ani mne by sa veľmi domov nechcelo, čestne priznávam :D )

    A ešte ti chcem odkázať, že máš super blog , bavia ma tvoje príhody rené mládenca skúsenosti :)

Povedz niečo

