DIY Paviel Rochnyak Finnish Style

Jednou z výborných a naozaj užitočných výhod nudózy, resp. stavu C, resp. nedostatku peňazí je každodenná pripravenosť na improvizáciu a učenie sa nových vecí. Takto som sa napríklad stihla naučiť robiť domáce šúľance, domáce kapustné fliačky, domáce langoše…naučila som sa celkom dobre zošívať a prešívať, sťahovať byt, prať v rukách jak makač (ešte furt nemáme práčku ahem) a podobne. Ma vyrazte niekde na kysucké lazy a voľáko si už poradím, mám fínsky tréning, perkele.

Dneska som sa ale naučila inú dovednosť netýkajúcu sa housewife života… STRIHANIE SI OFINY!

Image
Megasuper bokeh efekt od webcamtoy.com.

Jou jou, Jútjúb je môj kamarát. Pozerajúc sa na túto cicu som vstrebala všetky hlboké vedomosti o strihaní si ofiny a jala sa experimentovati v kúpeľni. A vyšlo to! O.o

Narcistná úchylka, ale teraz naozaj (insiderský vtip ahem), lebo VŠETCI obdivujte moje DIY Paviel Rochnyak umenie:

Image
Tričko z GAPu z Belehradu, keby niekto sceu vedieť. Veru tak, v Srbsku je GAP (aj keď neviem, kto tam môže nakupovať s ich platmi?! Asi len turisti a oligarchia)

Ehm, tiež neviem, prečo mi vlasy idú do jedného smeru, ale to nebudeme riešiť, slečna ešte nedospela do stavu, kedy by zvládala akýkoľvek vlasový styling (na predmetnú fotku som si akurát napatlala trochu vosku do novej ofiny, aby nelietala naokolo).

Takže toto! Nestíham viac narcistných fotiek si sem vycapiť ništ viac, bežím venčiť a pokračujem v pití čajov a pracovaní na všeličom. Vonku ešte furt SVIETI SLNKO, toto treba využiť!!!

Povedz niečo

