Všade sú ftáky

No áno, máme tu veľa…eee….vrán napríklad. Ale iné ftáky sú všade:

Image

Prisámvačku. Doma fták, psačí fták, v práci päť ftákov. Vonku pri venčení stretávam hlavne ftáky. Keď sledujem veci z oboru, píšu to väčšinou ftáky. Ništ proti žiadnym ftákom nemám, akurát mám trošku TESTOSTERONE OVERLOAD!!!! O_o

A tak som proti tomu podvedome začala bojovať, resp. sa liečiť….a idem na to pozvoľným cicovatením. Lebo ako inak sa dá čo s tým robiť? Buď si ftáka prilepím aj ja, alebo budem presný opak. Jing a jang a atakďalej.

Zatiaľ som si prehodila celý pracovný počítač na RUŽOVÚ prosím pekne, rozumej všetky lišty a atď. sú ružové jak pivonky. Chodím väčšinou v sukni alebo v šatách. Neexistuje, aby som čo len do potravín išla bez púdru a maskary (minimálne). Nenalakované nechty v mojom cicoidnom živote nemajú miesto.

Pomaly, ale isto vedome a zámerne smerujem k takémuto:

ImagePredĺžené vlasy! Umelé mihalnice! Smoky eyes! Rúž! Podpätky! Pomoranský špic!* Ružová sukňa! FŠECKO….!!!

Príde to.
Už to cítim.
Čo iné mi ale zostáva….ja teda s ftákatými vlkmi vyť nebudem. :D

* Pomoranského špica by som chcela aj tak, ale odolávam. Zatiaľ. Ale skôr to raz vidím na perzskú mačku a MUSÍ to byť mačka – žiadne kocúry s ftákmi prosím…!

—–

P.S.: FTÁKY SÚ V OBCHODE! Nech sa páči, TU na Ištok Art Kitchen. ;)

Povedz niečo

