Jar v Tohloppi

Ej bisťu, JARO JE TADY!!! A už som si zvykla na nekonečné varenie a pečenie, a tak nekonečne varím a pečiem (to pečenie je inak ale pliaga, lebo o chvíľu budem jak almara). A vonku slnko svící a Gimli má podstrihnutý kožuch a je z toho na větvi. Poukazujem vám fotky! :) Kvalita nič moc, ale sú rovno z mojej nie-celkom-smart Nokie, a ani sa mi ich nechcelo nijako upravovať, takže sú aké sú.

Ešte pred Veľkou Nocou som v potravinách kúpila zlacnené KURIATKA a napchala ich doma do rastlín medzi listy. :D
Ešte pred Veľkou Nocou som v potravinách kúpila zlacnené KURIATKA a napchala ich doma do rastlín medzi listy. :D Toť fotka zo štúdia, kde pracujem.
Keď mi sesternica moja božská poslala bryndzu, promptne som spravila nátierku sťaby z liptovských hôľ.
Keď mi sesternica moja božská poslala bryndzu, promptne som spravila nátierku sťaby z liptovských hôľ.
V meste sú VŠADE narcisy. Tieto zrovna na zastávke Koskipuisto.
V meste sú VŠADE narcisy. Tieto zrovna na zastávke Koskipuisto.
Som si v háemku kúpila túto DOKONALÚ mikino-tričkoidnú vec s POMORANSKÝM ŠPICOM. Nejdem už ani rátať, koľko mám kusov oblečení s mačkami a so psami, lebo ma niekto zavrie k takým milým ujom v bielych plášťoch. :D
Som si v háemku kúpila túto DOKONALÚ mikino-tričkoidnú vec s POMORANSKÝM ŠPICOM. Nejdem už ani rátať, koľko mám kusov oblečení s mačkami a so psami, lebo ma niekto zavrie k takým milým ujom v bielych plášťoch. :D
Gimli nerieši snežienky, on na nich rovno SEDÍ. Pppffftttt.
Gimli nerieši snežienky, on na nich rovno SEDÍ. Pppffftttt.
Heň, fakt už neni sňah.
Heň, fakt už neni sňah.
Odkedy som v buse videla túto babu s týmito dokonalými, ohnivo červenými vlasmi, SCEM TAKÉ AJ JA!!! Len sa obávam, že budem vyzerať ako Araňa z Letanoviec. :D
Odkedy som v buse videla túto babu s týmito dokonalými, ohnivo červenými vlasmi, SCEM TAKÉ AJ JA!!! Len sa obávam, že budem vyzerať ako Araňa z Letanoviec. :D
Gimlík na svoje 4. narodeniny, ešte zo zimným kožuchom :)
Krásny Gimlík na svoje 4. narodeniny, ešte so zimným kožuchom :)
Kamoška Monika mi poslala super dáreček! ĎAKUJEM, Moni :) Čítam a pičujem.
Kamoška Monika mi poslala super dáreček! ĎAKUJEM, Moni :) Čítam a pičujem (kniha je o zákulisí produkcie jedla pre mačky a psov).
Na Zelený štvrtok som robila tradičný špenát, šak som že úplný kresťan :D
Na Zelený štvrtok som robila tradičný špenát, šak som že úplný kresťan :D
A potom ešte jahodovo-tvarohový koláč s posýpkou. Na fotke sa naň načahuje Brezák :D
A potom ešte jahodovo-tvarohový koláč s posýpkou. Na fotke sa naň načahuje Brezák :D
Gimli si užíva slniečko, paličky a kratší kožuch :)
Gimli si užíva slniečko, paličky a kratší kožuch :)
A dneska sme videli žabu!
A dneska sme videli žabu!
Hovorím, že jak almara budem. :D
Hovorím, že jak almara budem. :D Toto som piekla zas včera, lebo sme mali veľa jabĺk.
Nora Mojsejová sa začala baliť :D
Nora Mojsejová sa začala baliť :D
A na záver, nájdite Gimlíka :D
A na záver, nájdite Gimlíka :D

Tak! Inak hore na poslednej fotke, vidíte ten božský rivitalo? Takto vyzerá z druhej strany:

Terasa a balkón smerom na les.
Terasa a balkón smerom na les.

Nem zle, však? ;) Dala by som si povedať. Alebo také postaviť po Slovensku…toľko krásnych miest tam máme, kde by mohli byť krásne rivitalot kukajúce sa na lesy a doliny a hole…! Keď budem veľká, budem osvieteným developerom. :D

Teraz by som mala ísť skajpnúť so šéfom (nejako som sa vďaka nemu nachomejtla do – ak všetko pôjde OK – OBROVSKÉHO projektu hry/appky/platformy pre ľudí s diabetom 2. typu, ktorej investorom je nejaká obrovská zdravotnícka firma a potenciálny dosah tejto hry/appky/čohosi sú STÁMILIÓNY užívateľov O.o A že čo ja tam?! Ja tam vraj vizuálnu stránku! Ty vole!!! A deadlines jak šibenica, takže asi budem makať jak fretka, ale teším sa na to. :D No pain no gain!) a potom ideme s Brezákom zožrať HAMBÁČ do miestneho fast foodu, lebo dneska sa mi nesce variť. Ale nebude to takýto hambáč:

Fíni sú experimentálni. :D
Fíni sú experimentálni. :D

Howgh. Idem chytať game development rozumy. :D

 

2 thoughts on “Jar v Tohloppi

  1. Cavko Mimi. Aj by som zalozil blog no neviem ako moje pocitacove znalosti su na bode -0. Ak chces napis mi na email. Pytas sa ako je to v Uusikaupunki? Tak dnes po vydarenej hmle konecne pekne teplo. Neviem toto mesto je take tiche, dnes tu bol trh, vlastne tri stanky s kadecim.ale inac pohoda. Aj tak mame s manzelkou najvacsiu radost ak su otvorene kirppisi. Byvame este s jednym parom v trojizbovom byte takze taka slovenska grupa. Povecsine sme tu vychodniare. Tak ak budes mat cestu okolo Finska tak sa so svojou svorkou mozte zastavit na pokecanie. Jasne kludne vezmi aj stvor aj dvojnoheho clena.
    p.s. sorry ze som ti hned zacal tykat ale s prace co pracujem vonku som uz navyknuty
    pekny den
    Pavol a Daniela

    1. Sak ale jasne ze si tykame, sak vo Finsku si aj tak vsetci tykaju, a vobec, Slovac musi drzat spolu! :) A dakujem za pozvanie, dojdite zas vy niekedy do Tampere! Teraz budem asi 2 mesiace na Slovensku, ale potom zase spat – mozeme spravit nejaky slovensky dejchanek :)

Povedz niečo

