Žijem (a prezentujem psačiny v Poprade)

…i keď poněkud neklidně, rozumej, stále niekde poletujem, a/alebo sedím pred počítačom a klikocem rôzne ilustrácie, a teda nepíšem. Písanie je dobrou zábavou akurát vo fínskej prázdnote existencie, tak je to veru. :D

Vlastne ani nemám o čom teraz – nič zaujímavé sa nedeje – zvykáme si na 30min dochádzanie do mesta z Čunova, začala som chodiť na kurz bollywoodskych tancov (a hneď druhú hodinu som vynechala, ups), Gimli si zvyká na záhradu, ešte furt nemám dosť bryndze, a sporáka som sa od príletu dotkla len 2x a z toho jeden raz tiež len preto, že som ho umývala. :D

Povaľačský life - tuná na Divokej vode (majú tam fajné obedové menu btw, a za normálne ceny prekvapivo)
Povaľačský life – tuná na Divokej vode (majú tam fajné obedové menu btw, a za normálne ceny prekvapivo)

Ale boli sme na popradskej Pecha Kucha Night prezentovať našu appku Dogpathfinder! Irónia to je veliká, keďže som sa tu onehdá vysmievala z mladých, dynamických idea makerov a ich Pecha Kucha Nights…no ale….dobré to bolo! :D

Aha, pár fotiek vám ukážem…začnem to najhoršou, lebo si to treba rýchlo odbiť, a potom sa môžete zotavovať. O.o :D

Púder ništ? Ale páči sa mi svoja póza, normálne by som sa naskicovala :D
Púder ništ? Ale páči sa mi svoja póza, normálne by som sa naskicovala :D

Na moju obranu, vážne nefetujem, a fakt nie som fotogenická :D Okej ale, teraz to bude už len lepšie:

Gimli na slajde.
Gimli na slajde.
Jou, vedľa mňa vidíte Brezáka.
Jou, vedľa mňa vidíte Brezáka.

A do Popradu sme doniesli aj nejaké guerilla nálepky, keré som nadizajnila a dala vytlačiť v ExpresTlac.sk a vyšli celkom v poriadku :)

Ešte mám aspoň 150 nálepiek doma, ak by ste chceli, dajte mi vedieť, pošlem vám :) ALE musíte ich VŠADE lepiť :D
Ešte mám aspoň 150 nálepiek doma, ak by ste chceli, dajte mi vedieť, pošlem vám :) ALE musíte ich VŠADE lepiť :D

A ta…ešte čo? Ani nič moc pravdupovediac. Nevideli sme Tatry! :( Snáď nabudúce…lebo ešte tam prídeme určite, už len preto, že som to sľúbila kamoške Zuzke, organizátorke PKN PP.

Teraz cez víkend asi ideme do Banskej Štiavnice, a chceme ísť pod stan, lebo TAK JE KRÁSNE a tak. Paštiky a rožky a treska vole – bude sa to rátať ako stanovačka, keď z kopca zleziem do Svätého Antona sa najesť do Starého hostinca? :D :D Asi nie…ale….tam tak dobre varia…nemóžem inak! :D

Okej – záhrada volá, idem sa tam vyvaliť :) Home office je fajn vec, obzvlášť keď (zatiaľ) šéf nič akútne nechce… :P

Povedz niečo

