Slovenské zevlovanie

Sa mi nechcelo písať ništ – toto ma vždy na Slovensku postihne, lebo musím furt všade behať, so všetkými sa stretávať a vôbec, socializujem sa!!! Som ale zároveň na home office, a teda aj pracujem…a o tom ozaj nemám moc čo písať, ledaže by vás zaujímalo, ako kreslím v krivkách zajaca, potom ho animujem v Spine a pod. (ale asi ma zastrelí Ville, lebo Fíni všetko pracovné taja, takže ništ, máte smolu :D).

Takto som stihla napríklad promócie Mgr. Paťušky (inak, na tú pozor, budúca politologická špička bude táto Patrícia :))…ešte raz GRATULUJEM :))

Normálne podpätky som mala, pekné šaty a vôbec! Asi začnem nútiť Brezáka chodiť so mnou na nejaké bály, lebo moja márnivosť to obľubuje, takéto parádenie sa :D
Normálne podpätky som mala, pekné šaty a vôbec! Asi začnem nútiť Brezáka chodiť so mnou na nejaké bály, lebo moja márnivosť to obľubuje, takéto parádenie sa :D

Takisto sme s Brezákom babke strážili záhradu a robili sme malé posezeníčko v jeden deň :) Fotky (c) Daniel Lapšanský zo SARAHS (free promo, lebo sú dobrí a vedia, čo robia!), inak môj kamoš, kerému ďakujem za levanduľu (babka ju už má v predzahrádke, čo odradilo pouličnú mačku loziť tam).

(c) Lapši, 2014
(c) Lapši, 2014
Psiská (Dora a Gimli) sa vyprávajú :D Foto (c) Lapši, 2014
Psiská (Dora a Gimli) sa vyprávajú :D Foto (c) Lapši, 2014
Túto fotku som si dala vytlačiť veľkú, beriem ju do Fínska ako antidepresívum :))) Foto (c) Lapši, 2014
Túto fotku som si dala vytlačiť veľkú, beriem ju do Fínska ako antidepresívum :))) Foto (c) Lapši, 2014
Gimlík okúzľuje očiskami :)) Foto (c) Lapši, 2014
Gimlík okúzľuje očiskami :)) Foto (c) Lapši, 2014
Ehm....hra :D Foto (c) Lapši, 2014
Ehm….hra :D Foto (c) Lapši, 2014

Levanduľa je posadená v tomto kúte, čo asi nie je najlepšie miesto, ale všade inde bolo buď príliš veľa tieňa, alebo sa mi to tam zdalo divné :P

ĎAKUJEM :) Nechala som ju u babky, lebo by sa mi zle vozila do Fínska :( Ale babka sa postará :)
ĎAKUJEM :) Nechala som ju u babky, lebo by sa mi zle vozila do Fínska :( Ale babka sa postará :)

A vôbec, rastie to v tej predzáhradke! Minulú jeseň som ju (takmer) celú nejako fake it till you make it navrhla a posadila, a super sa to tam rozrástlo, zakvitlo a zavoňalo. :)

Som zrobila kamennú rieku wtf. Toto je tá nedokončená časť, ale babka si tam geometricky nasadila všeličo, takže to sa poddá :D
Som zrobila kamennú rieku wtf. Toto je tá nedokončená časť, ale babka si tam geometricky nasadila všeličo, takže to sa poddá :D
Tri grácie (trávy) z Le Kauflandu :D
Tri grácie (trávy) z Le Kauflandu :D
Štrková časť, poněkud už vypelichaná, ale ništ to, doplníme. :P
Štrková časť, poněkud už vypelichaná, ale ništ to, doplníme. :P
A ešte táto časť, je tam aj nová skalnička, tiež z Kauflandu, lebo som classy like that.
A ešte táto časť, je tam aj nová skalnička, tiež z Kauflandu, lebo som classy like that.

Na margo toho divného tvaru tohto celého – toto bol kedysi vjazd do garáže. :D

Gimli sa dneska presúšal a vyvaľoval takto vpredu pred domom a robil sa zase chrumkavým

Gimlík v PN
Si všimnite to terazzo (ak je to ono??? mám architektonické medzery) pod Gimliho labkami, úplná krása :))

…nuž a teda, kým sa robil Gimli chrumkavým, ja som tiež nezaostávala:

Davaj vodku, Sergej!
Davaj vodku, Sergej! AKA čo babkina skriňa dala :D

A tak. O dva týždne ideme 9-miestnym mikrobusom (!!!) do Fínska, chlapík chodí takto každé dva mesiace z BB (my priskakujeme v ZA) a kráľovsky budeme dovezení až do Tampere. Samozrejme, potrvá to podstatne dlhšie, ako si dať zadok do Fínska doletieť, ale doletenie zadkov s Finnairom (lietam nimi, lebo Gimli) stojí okolo 270€, a to si môžu strčiť. -_- Vyskúšame mikrobus a uvidíme – podám správu :)

Okej, back to work, alebo čo. :D

Učím sa digitálnu maľbu, ide to zo mňa jak z chlpatej deky, ale ech….buď sa to raz naučím, alebo nie – ak áno, super!, ak nie, vykašlem sa na celé svoje dengľavé akožeumenie a otvorím si niekde božský retreat space pre životom a sprostosťami unavených dizajnérov, architektov, herných ľudí, umelcov, developerov a vôbec, aby mali kde dojsť zevlovať, piť medovinu a čaj, kresliť si do debilníčka nejaké hluchavky a nemyslieť na klientov, dane a deadliny. :D

Učíííím sa, učíííím....
Učíííím sa, učíííím….spiaca perzská mačička!
Na toto sa už dá celkom kukať.
Na toto sa už dá celkom kukať.

P.S.1: Ešte mám aj fotky z Karlsruhe….príde aj na ne :)
P.S.2: BOLI SME RAFTOVAŤ!!!! :D O.o

Fotka od agentúry Advantage, ktorá organizovala tento výmysel :))
Fotka od agentúry Advantage, ktorá organizovala tento výmysel :))
Som neni amused, lebo som myslela, že zhyniem :D Ale Brezákovi (predo mnou, v kvetinkatých gaťoch) sa to velice páčilo...má fínsku sisu, čo už no. :D
Nie som amused, lebo som myslela, že zhyniem :D Ale Brezákovi (predo mnou, v kvetinkatých gaťoch) sa to velice páčilo…má fínsku sisu, čo už no. :D

Mega…ale ja som asi na nejaké loďkovanie sa/kajakovanie/veslovanie na NEdivokej vode, ako dôchodca. :D Mali by sme si s Brezákom kúpiť nejakú bárku a začať rundiť po fínskych jazerách – je ich tam ozaj dosť! :))

S bryndzou v šerci,

M.

 

 

4 thoughts on “Slovenské zevlovanie

  1. Kde som už tú fotku z tých promócií videla? Pekné dámy, všetky tri :-)
    Kedy ste boli raftovať? V sobotu som bicyklovala okolo, nebolo to vtedy?
    Tá digitálna maľba je zaujímavá. Že to nie je len úprava fotky?

  2. Mimi odkial lietas do Tampere? (Akoze technicka otazka lebo sa to snazim vyriesit nejako sikovnejsie ako Budapestou :D)

Povedz niečo

